d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > The Spankyists Slashing Chat > Only For Member
Prev1121314151659Next
Closed New Topic
Member
Posts: 15,531
Joined: Apr 3 2006
Gold: 1,703.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 07:00am
mq fail o.O

now got 2/4 passed biggrin.gif
Member
Posts: 49,295
Joined: Mar 29 2006
Gold: 662.91
Dec 1 2008 05:57am
kind of sad we got no more active slasher, but i got no time to play.
Member
Posts: 15,531
Joined: Apr 3 2006
Gold: 1,703.00
Warn: 30%
Dec 1 2008 06:05am
and I quit ls for a while maybe I will start again, if my basketball bets will be positiv^^
Member
Posts: 24,831
Joined: Aug 28 2007
Gold: 16.99
Dec 19 2008 08:22am
wir können ja hier weiter schreiben^^ den chat kennen eh nur joni rob un ich =)
Member
Posts: 49,295
Joined: Mar 29 2006
Gold: 662.91
Dec 19 2008 08:24am
Quote (KorsAAkoff @ Fri, 19 Dec 2008, 15:22)
wir können ja hier weiter schreiben^^ den chat kennen eh nur joni rob un ich =)


eine herrliche Idee - mal sehen wie lange es dauert bis der closed wird
Member
Posts: 24,831
Joined: Aug 28 2007
Gold: 16.99
Dec 19 2008 08:25am
Quote (Schnitzel-hunter @ Fri, 19 Dec 2008, 16:24)
eine herrliche Idee - mal sehen wie lange es dauert bis der closed wird


mir egal, aba solange wie möglichen nutzen wir den wink.gif
hehe heute ne 5/5 lvl light rbf nl für 15fg bekommn =)
Member
Posts: 49,295
Joined: Mar 29 2006
Gold: 662.91
Dec 19 2008 08:26am
Quote (KorsAAkoff @ Fri, 19 Dec 2008, 15:25)
mir egal, aba solange wie möglichen nutzen wir den wink.gif
hehe heute ne 5/5 lvl light rbf nl für 15fg bekommn =)


n1^^

bin wieder am slashern - 56 atm
Member
Posts: 24,831
Joined: Aug 28 2007
Gold: 16.99
Dec 19 2008 08:27am
Quote (Schnitzel-hunter @ Fri, 19 Dec 2008, 16:26)
n1^^

bin wieder am slashern - 56 atm


gz ;D
habs rob msn geschrieben aba der schreibt nich back^^
Member
Posts: 49,295
Joined: Mar 29 2006
Gold: 662.91
Dec 19 2008 08:28am
Quote (KorsAAkoff @ Fri, 19 Dec 2008, 15:27)
gz ;D
habs rob msn geschrieben aba der schreibt nich back^^


ich amchs ma bei ICQ

scheiß ls, lag und rip...
Member
Posts: 24,831
Joined: Aug 28 2007
Gold: 16.99
Dec 19 2008 08:30am
Quote (Schnitzel-hunter @ Fri, 19 Dec 2008, 16:28)
ich amchs ma bei ICQ

scheiß ls, lag und rip...


sucks :S^^
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1121314151659Next
Closed New Topic