Quote (RamboBibo @ 3 Jan 2012 22:46)
Egentlig, alle der spiller LS, de er max ego!

Pax transmuter kun, Danny kører max ego, tillykke med fundet af Club btw :), Dennis er bare bailer som std.
Basse fisker. Hvad er jeg dog startet på..

jeg skal nok spille med jer andre.. men hvis jeg skal med kræver det vi har planglagt det nøje og at
alle overholder aftalen..
Fordi jeg har ikk tid til at:
Logge på og vente på alle som skal run er online
Bagefter lave game og vente på de har udstyr klar
For at starte run derefter..

det tager for lang tid

men hvis vi planlægger er jeg der
