Quote (P0w3r_TR4DING @ Tue, Jul 28 2009, 04:17pm)
Kaske ik heb je fools ba voor 400fg meer verkocht

kzei het toch

Maja, de reden dat ik hem heb verkocht is dat ik op ladder een bvb barb ga beginnen.
Daar zitten mijn gozu items atm, en die ladder reset komt toch niet.
lol nice , dan heb je wel wat winst op mij gemaakt ehehe 1k ofzo? :DDD mja kgun het u wel ze

Congrats mate
en btw reset komt same met patch tog?? en daar zal mss wat vertraging op zitte , kweet et niet , maar die moet tog bijna gaan kome ?
This post was edited by KaSke on Jul 28 2009 10:04am