d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > Got-guild Gets Slashing :) > For Gotters And Friends
Prev12348Next
Add Reply New Topic
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Feb 15 2008 05:10pm
Quote (flapmo @ Tue, 12 Feb 2008, 21:55)
every LS-er is my friend tongue.gif. When u need any low lvl items just shout :0


lvl20 atm, and counting. Stopped median for now, and am dedicated to slashing again wink.gif
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Feb 16 2008 02:56pm
lvl 23, and #26 on the rogue list smile.gif

aiming for at least lvl 25 tonight smile.gif
Member
Posts: 19,082
Joined: May 21 2005
Gold: 14,841.57
Feb 16 2008 03:04pm
Welcome back slashing kwakke biggrin.gif

get your ass up happy.gif
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Feb 16 2008 03:06pm
Quote (Graal @ Sat, 16 Feb 2008, 22:04)
Welcome back slashing kwakke biggrin.gif

get your ass up happy.gif


hehe, y, have been somewhat busy with other things too :shame: but am focussing on d2 and ls again now smile.gif

wanna get that first point through HC, and hc ony tongue.gif

after that, ill do some sc i guess to get some easy points wink.gif
Member
Posts: 15,043
Joined: Jan 17 2007
Gold: 13,647.00
Feb 27 2008 10:57am
HANS GLLL
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Mar 3 2008 09:23am
Quote (alkolik @ Wed, 27 Feb 2008, 17:57)
HANS GLLL


ty, was lvl 30+ but rerolled since no good equip was for sale and i could only kill 1 mob per regen sad.gif

lvl 1x now agian, and need to get some lvls soon huh.gif
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Mar 5 2008 05:32pm
lvl 19 now, and BACK on the rogue ladder smile.gif now trying to make it on the overall ladder, but that wont be with my current gear sad.gif

hopefully ill find some nicies biggrin.gif
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Mar 11 2008 03:11am
lvl 25+ now, and still doing ok smile.gif

need to get passed lvl 30 to find some tradeables smile.gif

Quote

...wil ik ook eens een poging wagen met LS. Heb een beetje de FAQ gelezen en dat hoeft dus niet persee meteen een hoop fg's te kosten.
Tips? Trucs? Welke char beste om te starten?



start met HC tongue.gif

als je een goedkope build wilt waarmee je MQ kan halen, moet le op softcore beginnen en een mage maken. De eerste 10 punten in vita doen, en dan alles in intelligence.

Focussen op een int. weap en een int robe. Je charm moet EE hebben (vanaf 60% ee wordt het leuk smile.gif )

voor lvl 1-10
maakt het helemaal nix uit wat je kiest; melee of casten, ze gaan toch wel dood smile.gif
als je wilt casten moet je zoeken naar items met magic per kill (mpk) of magic per combat round (mpcr). een maxlife item helpt je te blijven leven, en zorgt ervoor dat je de eerste paar lvls ook nog wat well-bosses kan verslaan smile.gif

10-20
zal je een mooie lvl 10 charm moeten zoeken, casten wordt dan belangrijker dan melee, omdat je al 10 levels lang intelligence zit te pompen. intelligence wordt nu belangrijker om snel te blijven killen, en de mpk/mpcr gear maakt nu plaats voor int. gear.


20-rest
int ftw! alles zet je nu in op int. Bij voorkeur heb je nu 30+ int per item (=duurder) om zo snel te killen. Als je het ECHT goed doet, heb je een padded robe met 30+int EN mooie mods (maxlife, vita, dex)
Dat gaat je echter kosten, dus probeer gewoon zo hoog mogelijke int. items te vinden voor een zo laag mogelijke prijs.

let op. wapens wil je met een zo laag mogelijke lvl hebben; hoger lvl weaps doen meer dam, maar je slaat er toch niet mee, dus da's zinloos. Een hoog int weap met lvlreq 10 is alles wat je nodig hebt smile.gif

voor armors geldt: hoe hoger het lvl, hoe beter de defence, dus daar heeft het WEL zin. Padded robes hebben 2x zoveel def als normale robes, en geven dus meer defence tegen melee attacks. Dit scheelt behoorlijk, dus als je kan kiezen tussen vergelijkbare robes (slechts een paar int verschil) kies dan voor de padded versie.


dit is zo ongeveer waarmee je kan beginnen; als je eenmaal meer speelt, kom je vanzelf achter het nut van extra item slot gear (EIS-gear) life/magic regen items en magic luck gear. Da's vooralsnog niet nodig, en bovenstaande zou je de komende tijd voldoende bezig houden om verder te komen smile.gif

het leuke van LS is dat je het solo kan doen, maar contact kan houden via de guild-topics of via bv. een chat-mogelijkheid (hamachi??!?)

je kan dus redelijk solo spelen als je wilt, en dus wanneer het jou uitkomt. Door ervaringen te delen houdt je toch contact met je teamgenootjes, dus je BENT niet alleen tongue.gif

GL!!
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Mar 12 2008 04:50pm
lvl 28, and in the top-20 of the rogue list again smile.gif

now gogoget going to the top-5 and make the scandal-sheet smile.gif Bolt.gif
Member
Posts: 8,820
Joined: Nov 8 2006
Gold: 600.66
Mar 12 2008 06:11pm
Quote (kwakke01 @ Wed, 12 Mar 2008, 23:50)
lvl 28, and in the top-20 of the rogue list again smile.gif

now gogoget going to the top-5 and make the scandal-sheet smile.gif Bolt.gif


lvl 30 and #18 smile.gif
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic