English version :
Topic open , you already send first , or mediator trade.
ALL KIND OF SPAM WILL BE REPORTED , ONLY QUESTION BY PM.
Ratio : 1M/200FG , 5K/1FG.
Version française:
Topic ouvert , vous envoyez en premiers , ou on procède à un echange via moderateur.
TOUT SORTE DE SPAM SERA REPORTER , LES QUESTIONS SEULEMENT PAR MP.
Ratio : 1M/200FG , 5K/1FG.
Peage.
This post was edited by RikkuZ_FFX on Jul 29 2012 01:20pm