I am willing to sell a Xelor lvl 186 no stuff on hécate. I did not use this account, and i did not play on hecate, it's my 1st account very long time ago, so i didnt need it more, I got my team lvl 200 on Bowisse server.
PM me offert and i'll set a Bin, or accept your offer, thanks.
I got the secret answer.
----------
Je voudrais vendre mon Xelor Niv. 186 sur hécate. Je n'utilse pas ce compte, et je ne joue pas non plus sur se serveur, c'est mon premier compte crée v'la très longtemps, et j'en ai plus besoin. j'ai ma team 200 sur Bowisse.
Vous pouvez me faire une offre, et je vous indiquerai mon offre finale, ou simplement accepter votre offre.
J'ai la reponse secrete, et tout le tralala.
This post was edited by Avengedz on Apr 2 2012 12:12am