d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Romanian > Super Stire > O Fi Oare Adevarat? :)))
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,547
Joined: Feb 17 2008
Gold: 25.00
Dec 16 2008 07:50pm
Quote (Yar2Kad @ Tue, 9 Dec 2008, 15:01)
תחלס? לא הייתי מאמין שאני אהיה כ"כ פעיל כאן אבל עובד, ההודעה הזו היא ההודעה המאה שלי....

אז תגידו, למשהו יש אי אילו תוכניות מיוחדות לחנוכה?

אם לא אפשר להציע לכם ללכת למופע אומנויות לחימה שיערך ב- 25 לדצמבר [יום חמישי]בהיכל הכדורסל שבהרצליה, היכ היובל אם אני לא טועה.

מעוניינים?


cooool nu imi vine sa cred.. kiar sa intamplat smile.gif))
Member
Posts: 2,547
Joined: Feb 17 2008
Gold: 25.00
Dec 16 2008 07:51pm
Quote (Chrisakima @ Mon, 24 Nov 2008, 09:55)
よろしくおねがいします:P

pam pam pam
Member
Posts: 15,838
Joined: Apr 7 2008
Gold: 550.00
Dec 17 2008 01:27am


smile.gif)לדצמבר [יום חמישי]בהי
Member
Posts: 36,244
Joined: Nov 29 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 17 2008 10:48am
tot am inteles ma
Member
Posts: 22,955
Joined: Feb 25 2006
Gold: 1,034.21
Dec 17 2008 10:51am
Quote (garcea @ Wed, 17 Dec 2008, 03:51)
pam pam pam


pam pam pam, u is dumb?
Member
Posts: 15,838
Joined: Apr 7 2008
Gold: 550.00
Dec 17 2008 11:26am
Quote (Dc_ShoEs @ Wed, Dec 17 2008, 07:27am)
smile.gif)לדצמבר [יום חמישי]בהי


deci ramane asa nu ? garcea ?
Go Back To Romanian Topic List
Closed New Topic New Poll