Quote (Yar2Kad @ Tue, 9 Dec 2008, 15:01)
תחלס? לא הייתי מאמין שאני אהיה כ"כ פעיל כאן אבל עובד, ההודעה הזו היא ההודעה המאה שלי....
אז תגידו, למשהו יש אי אילו תוכניות מיוחדות לחנוכה?
אם לא אפשר להציע לכם ללכת למופע אומנויות לחימה שיערך ב- 25 לדצמבר [יום חמישי]בהיכל הכדורסל שבהרצליה, היכ היובל אם אני לא טועה.
מעוניינים?
cooool nu imi vine sa cred.. kiar sa intamplat

))