d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Romanian > Joburi > unde lucreaza lumea..
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 2 2007 12:59pm
Quote (the_rest @ Sun, Sep 23 2007, 11:35pm)
Ma, io daca scot la imprimanta cate carti am pe un singur cdrom, va pot ingropa pe toti in hartie, si fumez si-o tigara.

daca scoti cate ai si rumegat, nu-ti ajunge, sa te stergi, o data.

Orice asemanare cu realitatea e pur si simplu' intamplatoare biggrin.gif
Member
Gold: 2.60
Oct 3 2007 04:07pm
Quote (DodgeVip3rGT @ Tue, Sep 25 2007, 03:51pm)
cum adk cate ai  pe cd-rom?! huh.gif adk pe cd vrei sa zici sau dvd tongue.gif

nu ati inteles voi ideea el foloseste cartile pe post de Cd biggrin.gif
Baga cartea in cd rom si o citeste in cateva sec wink.gif
Member
Gold: 388.10
Oct 4 2007 03:32am
sal! inca nu am un job stabil, ci sunt doar student dar iau bani pt asta, dar asta in Germania, nu in Romanika.
Sper sa gasesc un job pe aici pana termin laugh.gif
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 4 2007 04:05am
Quote (radumi @ Thu, Oct 4 2007, 09:32am)
sal! inca nu am un job stabil, ci sunt doar student dar iau bani pt asta, dar asta in Germania, nu in Romanika.
Sper sa gasesc un job pe aici pana termin laugh.gif

bv biggrin.gif f bine
Retired Moderator
Gold: 2,762.00
Trader: Trusted
Oct 4 2007 11:00am
Quote (radumi @ Thu, Oct 4 2007, 09:32am)
Sper sa gasesc un job pe aici pana termin  laugh.gif

uite c fain..si io ma gandesc la un Erasmus pt Berlin ..k aici ..tot invata omu si dupa 6 ani d faculta si o gastrita asigurata..ai 4-5 mil ROL lunar..frumos c sa zic
sa nu mai mentionez k mai fac si garzi voluntare..pt care nu se alege nimeni cu un multumim d ajutor macar...in loc sa imi fac d cap prin club io tratez betzivi si p cei care se bat in baru respectiv tongue.gif ...asta e romania..si dupa cum zicea cineva (mircea Badea parca tongue.gif ) "asta ne ocupa tot timpul"
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 4 2007 11:29pm