d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Romanian > Sunt Si Amatori De Guild Wars?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 8.43
Mar 12 2008 12:45am
Quote (MrDjBthu @ Wed, 12 Mar 2008, 01:32)
mda, la asta ma gandeam si eu.
clar trebe sa-mi caut partener dar nu stiu ce o sa gasesc.
am 12k viata si 265 resi , mi-ar trebui ceva mai mult pt a luat un rating bun.
sa vedem

Incearca sa prinzi un 5v5 marti seara inainte de maintenance, sunt multi care cauta doar pentru 10 meciuri, daca va mentineti la 1500 rating cu cat incepeti iei 500 puncte, rezonabil pentru 10 meciuri.
Si totodata poti cauta druid healer. Idea e sa nu treaca saptamana fara sa iei puncte.
Member
Gold: 676.00
Mar 12 2008 01:50am
S-a deviat un pic smile.gif

O scurta descriere

GuildWars este un joc "Massive Multiplayer Online Role-Playing Game" MMORPG, cu alte cuvinte un joc cu un numar extrem de mare de jucatori de tip "role-play" care poate fi jucat doar prin internet. Jocul nu necesita plata lunara, singurul lucru de care ai nevoie este un cod de activare care se cumpara de la magazinele de jocuri specializate sau chiar direct prin internet si cu care iti creezi un cont pe viata; de asemenea vei mai avea nevoie de client (jocul pt. instalare), care poate fi downloadat de pe net de la aceasi adresa amintita mai sus sau cumparat din magazinele de specialitate cu tot cu codul de activare.

Se plateste lunar o suma anume ?

Nu, acest joc nu necesita plata lunara, se plateste o singura data prin cumpararea jocului sau codului de activare.

Cate campanii contine GuildWars ?