d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Romanian > Care Stie Cum E Cu Clone Hunter Ala?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 2,455
Joined: Apr 6 2007
Gold: 0.75
Dec 10 2007 05:34pm
Quote (B4al @ Mon, 10 Dec 2007, 23:24)
pai tu gasesti 2-3 jocuri intr`o ora. daca ai sub 80 e pierdere de timp.

Am tras io cu urekea la un vecinu`...


barrrrr inainte de res iam vandut lu unu 90 de sock's si facea ala la ani dei venea rau asa ca shhh



imi pare rau ca numai am timp de d2 si de forumu asta


DANYTHEDOG STIE ce vreau sa zic smile.gif))
Go Back To Romanian Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll