Quote (B4al @ Mon, 10 Dec 2007, 23:24)
pai tu gasesti 2-3 jocuri intr`o ora. daca ai sub 80 e pierdere de timp.
Am tras io cu urekea la un vecinu`...
barrrrr inainte de res iam vandut lu unu 90 de sock's si facea ala la ani dei venea rau asa ca shhh
imi pare rau ca numai am timp de d2 si de forumu asta
DANYTHEDOG STIE ce vreau sa zic

))