Quote (MrDjBthu @ Sat, May 16 2009, 12:40am)
ma betivuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
la munca nu la sunca!!!!! (sau bere

)
apropo stii ce meci ie duminica nu ? ^^
si la munca si la sunca deodata , da-o dreku , ca-i Romania si nu-i problema

da , stiu ce meci e . daca nu ma duc la pescuit , cred ca invart una-doua si vin in bucale la meci
da nu-s sigur