d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Korean > Help :) > please
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,239
Joined: May 9 2007
Gold: 191.97
Jul 31 2007 07:58am
모두에 공백, 나는 조금 이기에서 아시아 사람의 부모nippo에서 선천적 선택했다 - 한국어 그들은 아주 저쪽에1983년, 아시아안에 나에게 어떤 아름다운 임상 것개을 조언하는 위하여 나가tomei이름 피터sapete의 나의 immagin친구와 부지깽이에 놀는 동안 나가 건강 이유를 위해 아시아 이음의, 투자된trasport상사의 트럭에서piu시간 결정한 시간에 볼온이아안에 선천적, 이는가?

This post was edited by xXCrY_TrAdErXx on Jul 31 2007 08:01am
Member
Posts: 38,129
Joined: Jan 27 2006
Gold: 424.00
Jul 31 2007 08:38am
wtf is this suppose to be? Some kind of story of adoption? it doesn't really make sense.
Member
Posts: 11,664
Joined: Apr 8 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 1 2007 05:54am
Quote (yoshimaru @ Tue, Jul 31 2007, 02:38pm)
wtf is this suppose to be? Some kind of story of adoption? it doesn't really make sense.


I think he typed a paragraph into google translator English -> Korean.

Lol.
Member
Posts: 3,987
Joined: Jul 9 2005
Gold: 13,058.00
Aug 1 2007 08:31pm
that's mad creepy -.-
Member
Posts: 1,897
Joined: Dec 15 2005
Gold: 6,771.00
Aug 10 2007 02:32pm
ehh..
Go Back To Korean Topic List
Add Reply New Topic New Poll