d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Korean > 소녀시대 미니 앨범 2집 Is Comming
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,393
Joined: Apr 22 2008
Gold: 4.00
Jun 15 2009 06:17am


아이돌그룹 ‘소녀시대’가 오는 25일 미니앨범 2집으로 컴백한다.

소녀시대의 이번 앨범은 소녀시대만의 매력을 담은 세련되고 완성도 높은 음악들로 구성돼 있다.

특히 이번 앨범은 사진에서부터 단발머리 멤버들이 눈에 띄는 등 보이시한 매력을 가진 소녀시대의 모습을 만날 수 있다.

앨범 발매와 관련해 소녀시대는 “새로운 음악과 무대로 찾아 뵙게 돼 기쁘다. 소녀시대의 변신에 많은 기대와 응원 부탁 드린다”고 말했다.

한편, 소녀시대는 선풍적인 인기를 끌었던 미니앨범 1집 'gee' 활동을 마무리하고 윤아는 드라마로, 나머지 멤버들은 MBC ‘일밤’ 등에서 활약해 왔다.
Member
Posts: 14,393
Joined: Apr 22 2008
Gold: 4.00
Jun 15 2009 06:52am
Member
Posts: 12,567
Joined: Oct 28 2007
Gold: 133,349.91
Jun 16 2009 09:28am
Yeah I heard they are having a comeback.
Member
Posts: 8,000
Joined: Feb 12 2009
Gold: Locked
Jun 16 2009 11:45am
i hate minialbums..
they fail much =(

hope they come w/ quality tho
these days, all idols make 20x albums w/ 90% crap ><
iso quality > quantity

i hate how all new songs r like 1 month = dead
iso songs that live 10-20 years
Member
Posts: 2,411
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 16 2009 12:45pm
Quote (redxakma88 @ Tue, Jun 16 2009, 10:45am)
i hate minialbums..
they fail much =(

hope they come w/ quality tho
these days, all idols make 20x albums w/ 90% crap ><
iso quality > quantity

i hate how all new songs r like 1 month = dead
iso songs that live 10-20 years


well you need it time to get it retro like H.O.T candy got old after awhile but when you listen to it again your like hey my childhood blah blah i bet in 20 years if i hear Gee it would be gg (no pun intended)
Member
Posts: 791
Joined: Aug 6 2008
Gold: 0.00
Jun 17 2009 05:50pm
they look so diff with that outfit

title song in this album is called 소원을 말해봐 (Genie)

This post was edited by KungfuPanda on Jun 17 2009 06:17pm
Member
Posts: 11,664
Joined: Apr 8 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 19 2009 07:37am
Teaser is already out.
Member
Posts: 14,393
Joined: Apr 22 2008
Gold: 4.00
Jun 19 2009 04:12pm


yeap
Go Back To Korean Topic List
Add Reply New Topic New Poll