d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Korean > 드디어 리셋 되내요^^ > Diablo Ii Ladder Reset + 1.13 Patch
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,056
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.01
Apr 17 2009 07:09pm


We’re preparing for a Diablo II ladder reset to coincide with the release of the 1.13 patch that’s currently in development. We don’t have a final release date for the patch yet, but we’re providing early warning as a reset could occur as early as the end of April. We’ll be providing updates with more certain dates once the patch is closer to release.

Please be aware that with a ladder reset all ladder characters are moved to non-ladder. This means that your characters will still be accessible but will no longer have access to ladder-only features and games. In order to play in the new ladder season after the reset you will need to make new ladder characters.

This thread will be updated with more information as it becomes available.

This post was edited by rainangel on Apr 17 2009 07:09pm
Member
Posts: 1,822
Joined: Mar 14 2009
Gold: 0.00
Apr 17 2009 11:19pm
언제쯤 된다는거져?
아이템 다 팔아두는게 좋으려나ㅋ
Banned
Posts: 3,449
Joined: Dec 13 2006
Gold: Locked
Apr 18 2009 11:57am
래더 리셋보다는 패치가 궁금해지는..
수수깨끼 enigma에 텔레를 없앤다는 루머도..
Member
Posts: 9,721
Joined: Sep 3 2008
Gold: 118.46
Apr 18 2009 12:30pm
Quote (iiheartvivian @ Sat, Apr 18 2009, 01:57pm)
래더 리셋보다는 패치가 궁금해지는..
수수깨끼 enigma에 텔레를 없앤다는 루머도..


그저 루머라 생각돼는디...
Member
Posts: 10,056
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.01
Apr 18 2009 05:00pm
빠르면 4월말까지 진행을 한다고 햇으니

조만간 좋은 소식이 있을듯 하내요^^

하루라도 빨리 패치가 되고 보다 낳은 환경으로 전환 됐으면 하는 바램입니다.

금번 패치로 인해 봇, 핵 이라던지 불법 복사 프로그램이 깨끗히 사라졌으면 하는 소망 입니다.:D
Member
Posts: 14,393
Joined: Apr 22 2008
Gold: 4.00
Apr 23 2009 05:13am
Quote (rainangel @ Sat, Apr 18 2009, 06:00pm)
빠르면 4월말까지 진행을 한다고 햇으니

조만간 좋은 소식이 있을듯 하내요^^

하루라도 빨리 패치가 되고 보다 낳은 환경으로 전환 됐으면 하는 바램입니다.

금번 패치로 인해 봇, 핵 이라던지 불법 복사 프로그램이 깨끗히 사라졌으면 하는 소망 입니다.:D


아무리 패치로 막으려해도 못막는게 봇핵복사템드이죠..
Go Back To Korean Topic List
Add Reply New Topic New Poll