d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Italiano > Path Of Exile > Diablo 2.5
Prev145678121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,007
Joined: Mar 1 2008
Gold: 5,114.33
Dec 29 2012 05:48am
Quote (nonNo @ 29 Dec 2012 13:42)
da mail...lo ho installato stamattina ho attivato l'accout cliccando sul link che mi hanno mandato via email e fine..... entro ed esco dal game quando voglio.


fatto la stessa cosa, a me non fa entrare :fume:
Member
Posts: 15,188
Joined: Jun 28 2009
Gold: 31.27
Dec 29 2012 05:48am
Quote (nonNo @ 29 Dec 2012 12:42)
da mail...lo ho installato stamattina ho attivato l'accout cliccando sul link che mi hanno mandato via email e fine..... entro ed esco dal game quando voglio.


Same here

Quote (diobrando89 @ 29 Dec 2012 12:48)
fatto la stessa cosa, a me non fa entrare  :fume:


Prova a registrarti con un altra mail e spera...

This post was edited by Loans on Dec 29 2012 05:49am
Member
Posts: 14,874
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,218.14
Dec 29 2012 05:52am
Hi there,

You're receiving this email because you signed up for a Path of Exile game account during a period where our account creation process was broken. We've fixed your account so that it should work.

We're very sorry about this problem and any inconvenience that it caused. It looks like the system is working properly now so we expect it to go smoothly from here!

If you have any further questions or problems, please don't hesitate to email support@grindinggear.com or PM Support on the site. If you'd like to contact me directly about a non-support issue, my email address is chris@grindinggear.com.

Kind regards,
Chris Wilson
Producer
Grinding Gear Games
Member
Posts: 62,629
Joined: Oct 14 2005
Gold: 846.35
Trader: Trusted
Dec 30 2012 04:59am
nessuno ci gioca?
Member
Posts: 15,188
Joined: Jun 28 2009
Gold: 31.27
Dec 30 2012 05:04am
Quote (Hagos @ 30 Dec 2012 11:59)
nessuno ci gioca?


Io qualche volta
ah dimenticavo, server americano

This post was edited by Loans on Dec 30 2012 05:06am
Member
Posts: 9,318
Joined: Mar 17 2007
Gold: 2.20
Dec 30 2012 05:11am
Quote (Hagos @ 30 Dec 2012 12:59)
nessuno ci gioca?


come ti addo?

e poi serve andare in america quando c'è l'eu boh....

This post was edited by nonNo on Dec 30 2012 05:11am
Member
Posts: 62,629
Joined: Oct 14 2005
Gold: 846.35
Trader: Trusted
Dec 30 2012 05:13am
io sto a livello 18 europe default league

Member
Posts: 62,629
Joined: Oct 14 2005
Gold: 846.35
Trader: Trusted
Dec 30 2012 05:15am
Quote (nonNo @ 30 Dec 2012 12:11)
come ti addo?

e poi serve andare in america quando c'è l'eu boh....


non lo so >_<
ora cerco.. cmq la legacy league ho letto che è come la non ladder di diablo 2, mentre la default è come la ladder


forse basta mettere il nome dell'account o del char tra gli amici e lo aggiunge... dimmi il tuo

This post was edited by Hagos on Dec 30 2012 05:19am
Member
Posts: 9,318
Joined: Mar 17 2007
Gold: 2.20
Dec 30 2012 05:20am
Quote (Hagos @ 30 Dec 2012 13:15)
non lo so >_<
ora cerco.. cmq la legacy league ho letto che è come la non ladder di diablo 2, mentre la default è come la ladder



quello lo avevo capito dalla descrizione...btw ho appena iniziato il quinto pg dopo che mi sono convinto su quale fare....Yuminoe si chiama.
Member
Posts: 15,188
Joined: Jun 28 2009
Gold: 31.27
Dec 30 2012 05:24am
Io ho iniziato ranged, però sto vagando così senza una meta lol
Go Back To Italiano Topic List
Prev145678121Next
Add Reply New Topic New Poll