Quote (Nipik @ Sat, 14 Jun 2008, 20:24)
co mas za kompa? :/
Intel® Core™2 Duo processor, E8200-2,66GHz,1333MHz,6MBL2 BOX
2x 1GB DDRAM2 PC800 Kingston CL5
21121-00-20 ATI Radeon HD3850, 256 GDDR3, PCI-E,Dual DVI-I/TVo
WD 4000AAKS 400GB HDD 7,200RPM Serial ATA II. 16MB cache
Quote (Dieoncommand @ Sat, 14 Jun 2008, 20:26)
preco to robis cez cloneCD ked vies ze sa to ma robit s deamon?
lebo som mal v deamonovi trojana

ale stiahol som novy asi to skusim cez to ja som ale blbec ze? ale neviem ci teda aj tenassassins creed sa ma cez daemon ale hitman isto a mrzne to rovnako preto som prepokladal ze aj to druhe sa ma cez daemon tools

skusim to cez daemon asi
This post was edited by AcedraC on Jun 14 2008 12:31pm