Quote (Dieoncommand @ Tue, 10 Jun 2008, 10:25)
keby si neklamal stredoslovak, ked som ja kempil baiume, tiez si tam bol ty a hral si aktivne buffpeta !

to bolo druhy raz co som bol ... a dalej? co vytiahnes
a buffpeti ma bava nemusis nist robit
isol by som na lunu ako pp ale nece sa mi
This post was edited by otko on Jun 10 2008 03:30am