d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > České a Slovenské > -- Potrebuji Pomoct -- > jen lide, co umi "dobre" nemecky
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,458
Joined: Aug 28 2005
Gold: 2.36
Jun 14 2007 12:06pm
potrebuji prelozit ukol, co mi napsal holy, jsou to zakladni slova ale ja nj nesnasim a nebavi me, takze na ni dost kaslu smile.gif

kdo muze napiste a ja mam to poslu do pm, neni to ani moc dlouho, tak 10 min prace, ani ne smile.gif
Member
Posts: 6,002
Joined: Mar 4 2006
Gold: 155.00
Jun 14 2007 12:10pm
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif
Member
Posts: 11,458
Joined: Aug 28 2005
Gold: 2.36
Jun 14 2007 12:14pm
Quote (M0f0 @ Thu, Jun 14 2007, 06:10pm)
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif


poslano, dekuji smile.gif

Member
Posts: 9,518
Joined: Feb 5 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 14 2007 12:58pm
Quote (M0f0 @ Thu, 14 Jun 2007, 20:10)
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif


neeee, zu spät sad.gif
Member
Posts: 45,753
Joined: Apr 10 2006
Gold: 141,890.88
Jun 14 2007 01:12pm
Quote (palec @ Thu, Jun 14 2007, 06:58pm)
Quote (M0f0 @ Thu, 14 Jun 2007, 20:10)
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif


neeee, zu spät sad.gif


stop spam hier bitte. Versteh?
Member
Posts: 5,177
Joined: Nov 13 2005
Gold: 0.00
Jun 15 2007 01:17am
Quote (undead_lord @ Thu, 14 Jun 2007, 20:12)
Quote (palec @ Thu, Jun 14 2007, 06:58pm)
Quote (M0f0 @ Thu, 14 Jun 2007, 20:10)
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif


neeee, zu spät sad.gif


stop spam hier bitte. Versteh?


nein machen arbeit schnell schnell, schneller schneller schneller
nein ich nicht essen deinen ... tongue.gif

Banned
Posts: 272
Joined: Apr 24 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 80%
Jun 16 2007 04:13am
Quote (undead_lord @ Thu, Jun 14 2007, 07:12pm)
Quote (palec @ Thu, Jun 14 2007, 06:58pm)
Quote (M0f0 @ Thu, 14 Jun 2007, 20:10)
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif


neeee, zu spät sad.gif


stop spam hier bitte. Versteh?


Member
Posts: 6,002
Joined: Mar 4 2006
Gold: 155.00
Jun 16 2007 04:15am
Quote (KLuJe @ Sat, 16 Jun 2007, 12:13)
Quote (undead_lord @ Thu, Jun 14 2007, 07:12pm)
Quote (palec @ Thu, Jun 14 2007, 06:58pm)
Quote (M0f0 @ Thu, 14 Jun 2007, 20:10)
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif


neeee, zu spät sad.gif


stop spam hier bitte. Versteh?


bist da a deppa, hau dich uber die hauser, keke? uglyhammer.gif
Member
Posts: 7,973
Joined: Mar 18 2006
Gold: 8.99
Jun 16 2007 11:01am
hosi pripojil bych se do konverzace ale toto je ceska sekce wink.gif
Member
Posts: 1,990
Joined: Oct 9 2006
Gold: 2,665.00
Jun 17 2007 05:01pm
Quote (palec @ Thu, Jun 14 2007, 06:58pm)
Quote (M0f0 @ Thu, 14 Jun 2007, 20:10)
giem ma, ik kennts ja versuchen, hoff nur das es net mehr als die 10 mins dauert, keke? wink.gif


neeee, zu spät sad.gif


Morgen, morgen nur nich heute, sagen alle faulen Leute:))
Go Back To České a Slovenské Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll