Quote (Ov2rkill @ Nov 26 2005, 02:39 PM)
Quote (kanniball-gws @ Nov 26 2005, 12:31 AM)
*Checks Dutch Forum* oh jeee, weer een nieuwe topic van ov2rkill *zucht en opent*
om eerlijk te zijn vind ik dat erover nadenken zelf al iets zegt over je karakter, namelijk dat je onzelfzeker bent. Ik denk er eigenlijk simpelweg niet bij na, ik ben gewoon wie ik ben. en ik ondervindt tot nu toe niet echt last van die mentaliteit.
en ehh, wat bedoelde je eigenlijk met dat je "de capaciteit" er nu totaal niet voor hebt?
P.S. Timo_O: draag naaldhakken, die kan je best wel veroorloven met de 7 euro die ik je ooit gaf!
*Checks Dutch forum* bekijkt response van Kanni en ziet weer het ongenoegen dat wordt geuit naar het minste wat ik doe. Vraagt zich hierbij ook af waarom Kanni het echt niet laten kan om over mij te beginnen ipv over zichzelf, zegt genoeg over jouw karakter *Zucht mede met kanni en blijft on topic voor de verandering*
haha, wen er al maar aan!

Om over de 'capaciteit' te beginnen, de situatie was gewoon dat ik te moe was om daarop direct al een antwoord te geven, moet nu eenmaal werken en had gewoon zin om de vraag al te stellen. Sorry als het je niet past kanni, en als mijn topics je niet bevallen, open ze dan niet ipv van domme opmerkingen te geven dank je.
Oh, geen sorry nodig, ik vroeg me enkel af over welke tijdsbepaalde capaciteiten je zou moeten beschikken om de topicvraag te beantwoorden!
Het feit dat ik dit eens vroeg was gewoon om het te weten, ik heb er al eens over moeten nadenken op school voor psychologie en sociologie dus je conclusie gaat daar volledig op in de mist. Ik weet van mezelf dat ik meer nadenk voor ik iets doe, dus dat ik niet echt rap sporadische dingen ga doen. Ik heb ook gemerkt dat ik automatisch mensen ga beginnen analyseren en afvragen waarom ze bepaalde dingen doen, mogen zelf kleine dingen zijn, vooral de interactie tussen mensen boeit me. Dit zijn niet echt eigenschappen die ik duidelijke laat blijken omdat dit ook niet moet imo, zou ook saai worden na een tijd. Ik kom over het algemeen rustig over of tam op sommige momenten, precies zoals ik wil zijn en zoals ik ben, niet alles moet in 123 gebeuren vind ik en zo laat ik het blijken

conclusie? welke conclusie?
eneuhh ik ben zelf obsessief compulsief, eerder introvert maar toch sociaal, heb veel mensenkennis, koppig, verbaal slim en ik kan goed manipuleren, ruimtelijk inzicht & wiskunde dom. en dat is denk ik ook zo ongeveer hoe anderen me zien.
P.S : Kanni, als mijn topics je niet bevallen doe dan de moeite niet om ze te openen en begin niet weer met een quote train aub.
Niet zo pessimistisch! ik probeer toch ook niet al je antwoorden af te breken!
This post was edited by kanniball-gws on Nov 26 2005 11:00am