Quote (xycho2d @ Tue, 17 Jul 2007, 19:13)
Quote (lightblack @ Tue, 17 Jul 2007, 18:52)
Quote (xycho2d @ Tue, 17 Jul 2007, 15:14)
Ziet er echt supervet uit!
Kan dat met alleen Adobe afther effects? Dat is namelijk de enige die ik heb liggen.
Waarmee heb jij dat gemaakt?
Het is mogelijk te doen met after effects 7.0 Proffesional maar het zal waarschijnlijk veel tijd kosten. Je kunt ook Autodesk Combustion 4.0 gebruiken. Als je wilt kan ik een paar tutorials in elkaar zetten...
Edit: ik heb het met Adobe Photoshop, Adobe After Effects, Autodesk Flame en Autodesk Combustion gemaakt.
Woot, veel programma's.
Waarmee kan ik het beste beginnen?
Begin maar met AE... dat is het beste en je kunt de basics van keyframing enzo leren. Als je de basis van sommige dingen goed door hebt dan maakt het op zich niet veel uit welke programmas je gebruikt eigenlijk

Ik heb her en der gehoord dat je heel goed in bent in Adobe fotosjop (bijv via TagZ(ik ben op dit mom voor hem aan doneren en zag in zijn profile

)). Het is daarna meer wennen aan de bewegende beelden en dus dat betekent dat je met After Effects Pro kan beginnen of met Shake als je een Apple hebt. Je kunt ook met Combustion aan de slag gaan als je denkt dat je een grote uitdaging wil nemen. Als je iets wil maken stuur mij een pm en ik zal je een paar hints en links geven voor goede materiaal dat je als tutorials kan gebruiken

Quote (Sirchefhimself @ Wed, 18 Jul 2007, 00:09)
Kun je niet iets mooi in elkaar zetten dat bokito met beatrix de liefde bedrijft?
Dat klink funny maar zelfs dat ik een buitenlander ben heb ik genoeg respect aan Haar Hoogheid dat ik zoiets niet wil flikken!
Andere iedeeen?
This post was edited by lightblack on Jul 18 2007 06:09am