Quote (PYF_Secret @ Tue, 15 May 2007, 15:52)
Quote (CorvX @ Tue, 15 May 2007, 16:49)
Bijna vergeten.. mijn tattoo's
ik heb jammergenoeg geen foto's , maar zou proberen snel te maken.
ik heb op me schouder een zelf gemaakte tattoo met een zwart rode ster en er staat "no future" .. die heb ik gezet toen ik 15 was..
ik heb nog wat kleine tekeningen overal wel zelf gedaan, heb op me armen allerei tattoos, met verschillende betekenissen, en paar op me handen en op me rug nog.
piercings heb ik niet meer, ik had vroeger een wenkbrauw piercing maar die is jammer genoeg uitgescheurd, ik heb kleine tunneltjes gehad, van 3 mm elk, maar die heb ik al 3 jaar niet meer en zijn nu bijna dicht gegroeid.
ik zou mijn lichaam nooit zo kunnen verneuken....
ik vind een piercing op de goeie plaats nog niet zo erg, maar tatoo's blijven lelijk, al laat je ze weghalen als je ze zat bent
tjah... de 1 vind het lelijk en de ander mooi, ik heb zoiets van je leeft maar 1x.. en ik kan in me leventje wel me altijd netjes en als een kakker gedragen en lekker doen wat de maatschappij van ons verwacht, maar daar is 't leven te kort voor..
en tattoos zijn een verslaving, naja als je 1 heb dan krijg je het gevoel van "ik wil nog wel 1 " en zo gaat 't verder.