Ik kon de ouwe niet vinden dus ik maar een nieuwe.
Quote (xycho2d @ Thu, May 10 2007, 11:07am)
Quote (Sirchefhimself @ Thu, 10 May 2007, 12:51)
Good charlotte, green day noem het maar op, dat is geen echte punk. Echte punk is the exploited, The sex pistols, Eskorbuto, en de casualties ook wel.. Maar al die sorrt muziek (gc, gd) is gewoon pop met een wannabee punk uitstraling. Sommige emos vinden zichzelf ook punk. Ik zie dr vrij normaal uit, me hanekam is eraf maar die gaat er morgen weer op. Maar niet fel gekleurd ofzo. Zie er niet heel erg punk uit, maar ik ben punk als fuck.. Omdat ik gewoon naar de muziek luister en me gewoon een punk voel (punk staat in het woordenboek als: anarchistische getinte stroming onder jonge mensen in de jaren 1980 die vooral tot uitdrukking kwam in de muziek en in het uiterlijk vd aanhangers.) Ik ben een anarchist en was dat al voordat ik wist wat het was. Ik vond het zielig dat mensen niet voor zichzelf konden denken. Maar punk is niet alleen de muziek en uiterlijk. Het is hoe je bent. Een punk is gewoon een soort van schooier. haha nou zo voel ik me dus tja aardig punk dan.. Geen hardcore punk, maar luister de muziek wel.
Blink 182?
Dat is meer in de buurt dan good charlotte en green day.. Maar dat vind ik meer pop ''punk'' maar geen echte punk. Het is net als een nummer van beethoven gecovered met een metalband. Dan vind ik het ook geen echte klassiek meer.