d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is De Hardcore????
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 12.00
May 6 2007 03:11pm
Waar is de hardcore en de punk scene in nederland?? En waarom noemen mensen zoals green day en die emo's zichzelf punk? Omdat ze er anders uitzien? Ik vraag me dit al dagen af PYF_secret moet hier iets aan toe te voegen hebben aangezien wat er in ze sig staat. En als jullie niet weten waar ik het over heb :

http://www.youtube.com/watch?v=P0LHomP0SNE&mode=related&search=

En nog iets wat ik me afvraag.. Waarom zeggen sommige nederlanders dat ze als eerste waren met de muziekstyle die hardcore heet? Een boemboemboem beat was niet eerder als de echte hardcore... In de 80's was hardcore geboren... En waneer de nederlandse gabber hardcore??

Zijn er hier ook mensen die naar hardcore luisteren?

This post was edited by Sirchefhimself on May 6 2007 03:11pm
Banned
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 6 2007 03:15pm
De hardcore leeft in het kloppend hart van elk naïef kuddekind...

Daarnaast vind ik hardcore en punk toch wel twee totaal verschillende muziekstijlen.
Member
May 6 2007 03:18pm
Quote (MaartenSmit @ Sun, May 6 2007, 09:15pm)

Daarnaast vind ik hardcore en punk toch wel twee totaal verschillende muziekstijlen.

je hebt punk en je hebt hardcorepunk. Kuddekind? ooit gehoord van broederschap? of vrienden?
Banned
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 6 2007 03:38pm
Quote (Sirchefhimself @ Sun, May 6 2007, 09:18pm)
Quote (MaartenSmit @ Sun, May 6 2007, 09:15pm)

je hebt punk en je hebt hardcorepunk. Kuddekind? ooit gehoord van broederschap? of vrienden?

Ja, heb ik allebei wel eens van gehoord, relevantie?
Member
Gold: 0.31
May 6 2007 03:46pm
Goh ik zou hier echt over willen uitwijden maar die filmpjes duren op zich zeker al een anderhalf uur.
Hardcore à la Boemboem muziek heeft imo veel weg van techno, sampling, sampling en nog eens sampling. Ze gebruiken niet alleen de liedjes maar ook de namen, vandaar dat ze hardcore als de benaming hebben uitgekozen voor boemboem muziek.

Laat me zeggen dat ik volledig te vinden ben voor hardcore/punk (zie waar ik vorige week nog naartoe ben geweest), en als het over hardcore gaat ben ik vooral te vinden voor groepen zoals Raised fist en nueva etica
http://www.myspace.com/xnuevaeticax

Quote (¢?NNI @ Sun, May 6 2007, 10:56pm)
Is dit zo'n topic waar een aantal idioten elkaar op pseudo-scheldende wijze gaan bestoken met commentaren in verband met wat "de beste" muziekstijl is? Als dat het geval is, wil ik me alvast onderscheiden door de zeggen dat harcore of punk pijn doen aan mijn oren, maar ik iedereen zijn muziekkeuze respecteer. Goh, wat ben ik toch verdraagzaam.

Dat beschouw ik toch nog altijd als één van je groeipunten.
Goh, wat ben ik eerlijk!

This post was edited by Ov2rkill on May 6 2007 04:02pm
Member
Gold: 0.00
May 6 2007 03:56pm
Is dit zo'n topic waar een aantal idioten elkaar op pseudo-scheldende wijze gaan bestoken met commentaren in verband met wat "de beste" muziekstijl is? Als dat het geval is, wil ik me alvast onderscheiden door de zeggen dat harcore of punk pijn doen aan mijn oren, maar ik iedereen zijn muziekkeuze respecteer. Goh, wat ben ik toch verdraagzaam.
Member
May 7 2007 03:22am
Quote (Ov2rkill @ Sun, May 6 2007, 09:46pm)
Goh ik zou hier echt over willen uitwijden maar die filmpjes duren op zich zeker al een anderhalf uur.
Hardcore à la Boemboem muziek heeft imo veel weg van techno, sampling, sampling en nog eens sampling. Ze gebruiken niet alleen de liedjes maar ook de namen, vandaar dat ze hardcore als de benaming hebben uitgekozen voor boemboem muziek.

Laat me zeggen dat ik volledig te vinden ben voor hardcore/punk (zie waar ik vorige week nog naartoe ben geweest), en als het over hardcore gaat ben ik vooral te vinden voor groepen zoals Raised fist en nueva etica
http://www.myspace.com/xnuevaeticax

dat is meer metalcore, de nieuwe genratie? De oldskool is gewoon hellemaal weg.. somiggen mensen vinden emo ook hardcore, en noemen het dan ook emocore.. Maar dat vind ik onzin, metalcore is wel vet maar niet de echte hardcore. Luister je ook wel bands zoals
Black flag
minor threat
million of dead cops
negative aprouch
ss decontrol
jerry’s kids
bad brains?
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
May 7 2007 07:18am
de 80's is de hardcore geboren? nee man, das the 70's!
ergens rond 75-76 meende ik, maar daar ben ik niet zeker van.

maja ik luister nu crust/hcpunk meestal maar ik kan ook wel naar andere muziek luisteren.
maar bands als driller killer, cockney rejects, the clash etc blijft gewoon mooi
ach ja, waarom maak je eigenlijk zon topic? 90% hier luister hardstyle/trance of hip-hop etc.
Member
May 7 2007 11:19am
Quote (CorvX @ Mon, May 7 2007, 01:18pm)
de 80's is de hardcore geboren? nee man, das the 70's!
ergens rond 75-76 meende ik, maar daar ben ik niet zeker van.

maja ik luister nu crust/hcpunk meestal maar ik kan ook wel naar andere muziek luisteren.
maar bands als driller killer, cockney rejects, the clash etc blijft gewoon mooi
ach ja, waarom maak je eigenlijk zon topic? 90% hier luister hardstyle/trance of hip-hop etc.

dat is precies de reden ^^ Waar is de hardcore.. en echt de 80's in 1981 ongeveer kwamen black flag enzo
Member
Gold: 100.00
May 7 2007 12:38pm
Waar Is De Hardcore????

heb je wel eens bij de V van Vinyl gekeken?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll