Wel dit is dus wat ik de afgelopen weken heb meegemaakt, miss kan iemand delen in mijn gevoelens

hier gaan we dan, op mijn 12de ontmoette ik een meisje. Kon er altijd goed mee opschieten en hadden echt een heel goede vriendschap. Toen we uiteindelijk een jaar of 16 werden, beseften we dat het mss wel meer als vriendschap was tussen ons, en besloten we om een relatie te beginnen na lang nadenken over wat de gevolgen wel konden zijn.
Uiteindelijk gaat onze relatie een 6-tal jaren volhouden. Onze relatie was geweldig, ik bloeide helemaal open, en voelde me enorm op men gemak bij haar. We zaten nog alle 2 op school en hadden een geweldige tijd. Wie niet eigenlijk die naar school gaat

...
Uiteindelijk op men 20ste krijg ik de kans om voor een jaar naar Zuid-Afrika te gaan, om daar een jaar te gaan studeren. Na er over gesproken te hebben en overlegt, beslisten we dat ik deze kans moest nemen. Ik vertrok in augustus, enkele dagen na haar verjaardag, die ik zeker niet wou missen. Uiteindelijk belandde ik in Eindhoven, vlak bij men thuis in Belgie in februari en zag ik haar voor de volgende 2 maand. In Mei kwam zij naar Zuid-Afrika voor een maand zodat we elkaar uiteindelijk een 9 maand niet gezien hadden.
Men jaar zat erop en ik terug na Belgie. Keek er weer helemaal naar uit, onze relatie ging gewoon verder waar we gestopt waren. Alsof ik haar maar een week niet gezien had. Men studies waren ondertussen beeindigd en ik ging op zoek naar werk. Kreeg wel aanbiedingen in Belgie, echter het is altijd hetzelfde en hoe ik het ook draaide of keerde het is en bleef Belgie. Ik mistte Zuid-Afrika!!!! Kreeg toen een aanbiedeing van IBM in Zuid-Afrika waar ik dervoor ook stage had gelopen om daar te beginnen met een mooi contract. Mijn beslsissing stond vast ik ga ervoor, echter mijn vriendin....
Na met haar een ellenlange discussie gehad te hebben, geeft ze uiteindelijk toch haar toestemming. Als ik het wil doen moet ik ervoor gaan, alleen we hebben afgesproken dat we wel zien hoe het afloopt. 2 jaar zonder elkaar is best lang dusja.
Beslis hier in januari dat ik met valentijn toch graag bij haar wil zijn,dus boeken een vlucht naar Belgie. Van 10 februari tot 3 maart zal ik daar verblijven, en spenderen een fijne tijd samen. Doen vanalles en het lijkt echt dat het echt het meisje van men leven gaat zijn.
Kom terug in Zuid-Afrika en spreek erover met een vriendin van mij, helemaal hetzelfde gezegd, dat ik nooit nog een ander zou willen. Namelijk wie zou haar kunnen vervangen?
Die avond gaan we uit hier, zie ergens een meisje staan en was op slag verliefd. Had er nog niet eens mee gebabbeld, gewoon op het zicht. Helemaal verloren ervoor

uiteindelijk toch met haar gepraat en bleken goed overeen te komen. Een aantal keren uitgeweest gewoon iets drinken en het klikte echt wel. Ondertussen 3 weken verder en heb een geweldige relatie met haar. Heb mijn vriendin in Belgie het allemaal eerlijk verteld, ze is er niet goed van maar toch, ik zou het niet kunnen om het gewoon te verzwijgen.
Nu zit ik hier, met een nieuwe vriendin ... na 6 jaar gespendeerd te hebben met een ander, en nooit het gevoel gehad te hebben voor iemand anders. Maar nu weet ik wat het is om verliefd te zijn, het is een geweldig gevoel!!!