my story
Ik woon in belgië, op men 10 begon ik te roken samen met een oude vriend
rookte zo 2 jaar stiekem achter men ouders hun rug ja je kent dat wel

toen ik naar het middelbaar ging is het verkeerd gelopen, daar kwam ik al heel rap verkeerde vrienden tegen en heb toen men eerste joint gerookt
het gevoel was prachtig en wou het meer doen.
Na een paar maand was ik gepakt op school en lag ik buiten en moest een nieuwe school zoeken
Maar op de nieuwe school is het alleen nog maar erger geworden :-) rookte steeds meeer joints en alles ging achteruit kwa school liefdesleven en dergelijke
op men 16tde zat ik ook al zwaar aan de harddrugs en ondertussen werkte ik op leercontract voor geld te hebben.
kheb 2jaar 8 de dag gerookt en elk weekend om meer dan 150 euro aan harddrugs genomen.
Ben door drugs veel in contact met politie geweest plus ben 1x buiten gegooid bij men moeder en het zelfde bij men vader
Door men meisje ben ik nu clean en voel me echt goed
roken en drinken doe ik wel nog maar de rest niet meer
in het begin liep ik heel :@ rond maar beterde na een tijd
je moet gewoon je gedachten op iets anders kunnen storten of gewoon altijd met iets bezig zijn zodaning dat je zeker niet aan jointje roken denkt

na de eerste week gaat alles al veel gemakkelijker gewoon even op je tandjes bijten zou ik zeggen
juist in moeilijke tijden is de drang naar een joint heel groot en dan geef ik ook aan toe

hoop dat je er iets aan hebt en veel geluk met het stoppen m8
grtz cedric