ik heb nu 3 keer juridies gezeik gehad:
1) toen ik 18 werdt, wilde mijn gescheiden vader geen animentatie voor mijn studie betalen.
heb advocaat ingehuurd
an die fucktard heeft de uitspraak van na de scheiding dat mijn pa 300euro per maand moet betalen teruggedraaid tot 0-150euro
omdat ie dacht dat het niet zo op de spits gedreven dient te worden met mijn vader, omdat ie mijn vader is.
intussen is mijn zeikpa dood en heeft zijn 1 miljoen euro mee het graf ingenomen omdat ie mij onterf heeft
de tard had 1 miljoen euro, en heeft zijn 3kinderen+vrouw laten verrekken in de bijstand
2) Toen ik 21 was, ging mijn moeder dood.
ik wilder in het ouderlijk huis blijven wonen, maar dat mocht niet van de huurstichting. (omdat mijn zusje niet mijn vriendin was)
ik heb een advocaat ingehuurd, die mij verteld heeft dat ik op de brief van de huurstichting moest wachten, waar de huuropzeggingsdatum stond.
ik heb hem ingehuurd om de zaak zo lang mogelijk te rekken, zodat ik zo lang mogelijk in dat huis kon wonen.
dag nadat ik de brief gekregen heb, ben ik naar advocaat gegaan,
zecht ie: je bent te laat, hoger beroep termijn is verstreken.
ik zeg: dat had je wel eens eerder kunnen bedenken, ik had je opdracht gegeven om da zaak te rekken.
advocaat zecht: ga je katten, dan is daar de deur. (kortom, hij heeft me simpelweg zijn kantoordeur gewezen)
3) Huurbaas flipt uit.
Ik moet politie bellen, want de buurman staat met een knuppel voor me deur te wachten om mijn brain in te slaan.
Dezelfde buurman breekt dagelijks mijn woning binnen, steelt iedere dag mijn ijskast leeg, mishandeld zijn vriendin iedere dag.
Hij wordt 1x per week in de gevangenis gezet omdat ie gepakt wordt voor inbraken.
Mijn huurbaas verzaakt mijn voordeur slot te beveiligen.
Dus ik moet mijn huis uit vluchten, voordat dingen erger worden, onder begeleiding van politie.
Ik bel meteen mijn huurbaas op en leg uit wat er is gebeurt, en zeg mijn huur op.
De huurbaas doet of ie niks gekregen heeft en verzoekt me om aangetekend mijn huur op te zeggen: endresult = 3 maanden huur doorbetalen.
Ik denk lekker, 3 maanden doorbetalen, en het is niet eens veilig om mijn spullen op te halen.
een vriend van me heeft zijn kinderen in de buurt wonen, en wil in ruil voor overnachting in mijn appartement, de boel opruimen, en opleveringsklaar maken.
Nu is de huurbaas zonder mijn toestemming mijn huis binnen getreden, en heeft mijn vriend aangetroffen,
En concludeerd dat ik onderverhuur. en flipt uit.
Hij heeft 1 dag erna al mijn spullen op straat gegooid en afgevoerd.
Ik naar de politie, aangifte doen.
De politie weigert aangift te doen, omdat ik een huurachterstand had, en vindt da ik een civiele zaak moet beginnen
Ik had geen geld voor advocaat of civiele zaak, en heb gevraagd aan de politie of ze in ieder geval melding van de zaak kunnen doen.
De politie heeft ook de huurbaas gebeld, en die heeft bevestricht mijn huis leeg gemaakt te hebben.
De politie wil mij geen gegevens op papier geven betreffende de melding, deze gegevens dien ik op te vragen middels een advocaat/rechter.
2 jaar niks gehoord
en 3 jaar later wil de huurbaas zijn huurachterstand op mij verhalen via de deurwaarder.
Was ik vanochtend bij de rechtbank,
de katonrechter had weinig oor voor mijn verhaal over onrechtmatige ontruiming,
het intereseerde hem meer of ik het eens was met de huurachterstand.
volgende week krijg ik de uitspraak, rechter moet het met college overleggen, melde hij mij:
A) ik hoef niks te betalen, huurbaas hoeft niks te betalen

ik moet mijn huurachterstand betalen, en huurbaas moet vergoeding betalen voor mijn spullen.
C) ik moet mijn huurachterstand betalen, en als ik mijn recht wil krijgen betreffende de onrechtmatige ontruiming moet ik een civiele zaak beginnen.
win-win-win
ofc, a+b is ezz.
maar indien het uitslag C) betreft, gaat er bij mij een etishe knop om.
indien het C betreft, en mijn etische remmingen omzeep geholpen zijn.
Geeft mij dat een vrijbrief voor het uitvoeren van mijn teoriecrafted criminal masterplan?