d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Angst > Bang Voor De Dood
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jul 6 2013 01:20pm
Hallo, mijn naam is falco en ik ben 19jaar.

mijn opa heeft 2weken geleden ongeveer een hartaanval gekregen, sindsdien heb ik last van hartkloppingen, stress, angst-paniekaanvallen en hyperventilatie, ik ben al een aantal keer naar de huisarts geweest die mij hebben verteld dat ik geen hartproblemen heb of iets anders, maar toch blijft dit in mijn hoofd zitten en heb ik hele erge angst voor een hartaanval en de dood..
ik denk vaak;
wat is er na de dood?
opeens ben je weg?
kom je terug in een ander leven?
ben je een geest?

en ik heb regelmatig huilbuien zomaar uit t niets, 10mins geleden nog..

ik ben bang, HEEL ERG ! :cry:
wat kan ik doen?

This post was edited by Gansta_lol on Jul 6 2013 01:20pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jul 6 2013 01:21pm
Quote (Gansta_lol @ 6 Jul 2013 19:20)
Hallo, mijn naam is falco en ik ben 19jaar.

mijn opa heeft 2weken geleden ongeveer een hartaanval gekregen, sindsdien heb ik last van hartkloppingen, stress, angst-paniekaanvallen en hyperventilatie, ik ben al een aantal keer naar de huisarts geweest die mij hebben verteld dat ik geen hartproblemen heb of iets anders, maar toch blijft dit in mijn hoofd zitten en heb ik hele erge angst voor een hartaanval en de dood..
ik denk vaak;
wat is er na de dood?
opeens ben je weg?
ben je een geest?

en ik heb regelmatig huilbuien zomaar uit t niets, 10mins geleden nog..

ik ben bang, HEEL ERG !  :cry:
wat kan ik doen?

Dit heb ik als allereerst geplaatst --> http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=68153647&f=27
Banned
Gold: 70.11
Jul 7 2013 03:05am
Quote (Gansta_lol @ Jul 6 2013 09:21pm)
Dit heb ik als allereerst geplaatst --> http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=68153647&f=27

Wat verwacht je dat wij hierop kunnen reageren naast trolls?
Praktisch al je vragen waren al beantwoord in je thread in General Chat, zo waar je antwoord op zou kunnen krijgen.
Succes het gaat met de tijd wel over! Ga gewoon flink sporten of doe iets met wat maten zodat je afleiding hebt.
Member
Gold: 70,686.51
Jul 7 2013 03:37am
trollen op een heel nieuw niveau
Member
Gold: 224.00
Jul 7 2013 07:12am
Steh auf, bitte
Du wirst ganz naß
Schon spät, komm
Wir müssen weg hier
Raus aus dem Wald
Verstehst du nicht ?
Wo ist dein Schuh
Du hast ihn verloren
Als ich dir den Weg zeigen mußte
Wer hat verloren ?
Du dich ? Ich mich ? Oder, oder wir uns ?

Member
Gold: 2,078.67
Jul 9 2013 07:43am
ik zou naar een terapeut gaan als ik jouw was,
somige mensen hebben hier heel lang last van,
je moet het seriues nemen.

Quote (Gansta_lol @ Jul 6 2013 07:20pm)

wat is er na de dood?
opeens ben je weg?
ben je een geest?

we zijn net mieren, alleen denken we dat we belangrijker zijn dan mieren, dus denken we dat een planeet zonder ons onmogelijk is, en verzinnen we een scenario waar we eeuwig zijn.
als je dood gaat, krijg je een hormonen/adrenaliene/en meer fijne stofjes injectie, hetgeen lichttunnels en eeuwigheid crieert.

ik heb ook met spiritueel mensen gesproken, die menen dat mensen een soort spiritueel besustzijn crieeren.
En huisdieren die heel dicht bij de mens staan, zouden ook in het hiernaamaals komen.
Persoonlijk snap ik niet dat een huisdier meer zou zijn dan een wild dier.

Ben al een jaartje ouder aan t worden, en heb nu persoonlijk kinderen om mij heen.
Als ik terug denk aan toen ik zelf kind was, zijn er veel herinneringen van volwassenen mij bijgebleven.
Herinneringen aan volwssenen, nadat ik zelf volwassen ben, hebben zeer kleine invloed.
We leven 75jaar, niet langer, en wij zijn met 6miljard, we zijn eigenlijk van nihile invloed.
Als je 20 jaar dood bent, en een volwassenen die ooit wat van je heeft opgestoken in zijn kindertijd, en daaraan terug denkt, is de enige immortality die je ooit zal krijgen.
Tenzij je Einstijn heet.
Of, Tenzij je een slechterik bent, zoals USA Bush persident
Persoonlijk is de titel Einstein beetje hoog gegrepen, an ben ik liever herinnerd door een kind, dan dat ik Bush-geweten heb.
Dus eigenlijk back to nature, no god-talk, just fuck like rabbits.

Ontop heb je het collectieve doel. Het samenwerken aan een collectieve verbetering zonder egoistish belang.
Mieren begrijpen dit
Mensen heb ik het nog niet voor mekaar zien krijgen.
Net als het ene kind wat jou herdenkt als je dood bent, is dit een mogelijk om immortality te krijgen, ook al zou dit anoniem zijn.

Dus, ga naar die shrink!

Banned
Gold: 70.11
Jul 9 2013 02:04pm
Quote (Tommyvv @ Jul 9 2013 03:43pm)
ik zou naar een terapeut gaan als ik jouw was,
somige mensen hebben hier heel lang last van,
je moet het seriues nemen.

we zijn net mieren, alleen denken we dat we belangrijker zijn dan mieren, dus denken we dat een planeet zonder ons onmogelijk is, en verzinnen we een scenario waar we eeuwig zijn.
als je dood gaat, krijg je een hormonen/adrenaliene/en meer fijne stofjes injectie, hetgeen lichttunnels en eeuwigheid crieert.

ik heb ook met spiritueel mensen gesproken, die menen dat mensen een soort spiritueel besustzijn crieeren.
En huisdieren die heel dicht bij de mens staan, zouden ook in het hiernaamaals komen.
Persoonlijk snap ik niet dat een huisdier meer zou zijn dan een wild dier.

Ben al een jaartje ouder aan t worden, en heb nu persoonlijk kinderen om mij heen.
Als ik terug denk aan toen ik zelf kind was, zijn er veel herinneringen van volwassenen mij bijgebleven.
Herinneringen aan volwssenen, nadat ik zelf volwassen ben, hebben zeer kleine invloed.
We leven 75jaar, niet langer, en wij zijn met 6miljard, we zijn eigenlijk van nihile invloed.
Als je 20 jaar dood bent, en een volwassenen die ooit wat van je heeft opgestoken in zijn kindertijd, en daaraan terug denkt, is de enige immortality die je ooit zal krijgen.
Tenzij je Einstijn heet.
Of, Tenzij je een slechterik bent, zoals USA Bush persident
Persoonlijk is de titel Einstein beetje hoog gegrepen, an ben ik liever herinnerd door een kind, dan dat ik Bush-geweten heb.
Dus eigenlijk back to nature, no god-talk, just fuck like rabbits.

Ontop heb je het collectieve doel. Het samenwerken aan een collectieve verbetering zonder egoistish belang.
Mieren begrijpen dit
Mensen heb ik het nog niet voor mekaar zien krijgen.
Net als het ene kind wat jou herdenkt als je dood bent, is dit een mogelijk om immortality te krijgen, ook al zou dit anoniem zijn.

Dus, ga naar die shrink!

Eerste drie zinnen waren nuttig, rest is bullshit
Member
Gold: 740.00
Jul 16 2013 07:10am
hersenen bezig houden met sporten en leuke dingen. je maakt jezelf gek! Een maat van me had dit trouwens ook toen hij een jaar of 11 was. was puur vanwege stress toen en het was vanzelf over na een paar maanden.

en mocht het niet weg gaan. gewooooooooon hulp zoeken. psycholoog ofzo, kan meer goed dan kwaad!! - is volgerns mij zelfs vergoed door je verzekering

oja en als het door de drugs komt, niet voor schamen haha:
http://en.wikipedia.org/wiki/Post-acute-withdrawalsyndrome#Symptoms

na een half jaar ga je gewoon weer FUCKING LEKKER IN JE VEL en werken je hersens weer op de volle 100% en ben je weer smoooth met de ladys.

btw

deze gladde boy heeft zijn haartjes afgeschoren. Ik ga jou nog achterna hellskin ;) ik verwacht deze vakantie een trio met 2 bloedgeile chicks!

trouwens falco, ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt. maar toen ik last had van iets soortgelijks ging het altijd wel een dag of 2 weg na een avond goed drinken. Maar verder kost die shit gewoon tijd man. na 6 maanden verminderd het heel sterk en +- een jaar later begin je weer initatief te tonen en ben je weer de oude! - bij mij had het wel een heel andere oorzaak dus ik denk dat jij hier binnen een paar maanden al helemaal vanaf bent. je zegt dat je het pas 2 weken hebt? nu gelijk hulp zoeken en niet beetje in twijfels wachten net als ik deed!

This post was edited by OrionPax on Jul 16 2013 07:13am
Member
Gold: 70,686.51
Jul 16 2013 02:09pm
kaal of gemillimeterd?
Member
Gold: 44.01
Jul 17 2013 05:47am
ik snap niet dat je dit soort dingen zomaar op het internet zet.
je zet de meest persoonlijke dingen zomaar ergens op het internet terwijl je denkt anoniem te zijn maar dat ben je niet. voor privacy moet je niet online zijn.

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll