ik zou naar een terapeut gaan als ik jouw was,
somige mensen hebben hier heel lang last van,
je moet het seriues nemen.
Quote (Gansta_lol @ Jul 6 2013 07:20pm)
wat is er na de dood?
opeens ben je weg?
kom je terug in een ander leven?
ben je een geest?
we zijn net mieren, alleen denken we dat we belangrijker zijn dan mieren, dus denken we dat een planeet zonder ons onmogelijk is, en verzinnen we een scenario waar we eeuwig zijn.
als je dood gaat, krijg je een hormonen/adrenaliene/en meer fijne stofjes injectie, hetgeen lichttunnels en eeuwigheid crieert.
ik heb ook met spiritueel mensen gesproken, die menen dat mensen een soort spiritueel besustzijn crieeren.
En huisdieren die heel dicht bij de mens staan, zouden ook in het hiernaamaals komen.
Persoonlijk snap ik niet dat een huisdier meer zou zijn dan een wild dier.
Ben al een jaartje ouder aan t worden, en heb nu persoonlijk kinderen om mij heen.
Als ik terug denk aan toen ik zelf kind was, zijn er veel herinneringen van volwassenen mij bijgebleven.
Herinneringen aan volwssenen, nadat ik zelf volwassen ben, hebben zeer kleine invloed.
We leven 75jaar, niet langer, en wij zijn met 6miljard, we zijn eigenlijk van nihile invloed.
Als je 20 jaar dood bent, en een volwassenen die ooit wat van je heeft opgestoken in zijn kindertijd, en daaraan terug denkt, is de enige immortality die je ooit zal krijgen.
Tenzij je Einstijn heet.
Of, Tenzij je een slechterik bent, zoals USA Bush persident
Persoonlijk is de titel Einstein beetje hoog gegrepen, an ben ik liever herinnerd door een kind, dan dat ik Bush-geweten heb.
Dus eigenlijk back to nature, no god-talk, just fuck like rabbits.
Ontop heb je het collectieve doel. Het samenwerken aan een collectieve verbetering zonder egoistish belang.
Mieren begrijpen dit
Mensen heb ik het nog niet voor mekaar zien krijgen.
Net als het ene kind wat jou herdenkt als je dood bent, is dit een mogelijk om immortality te krijgen, ook al zou dit anoniem zijn.
Dus, ga naar die shrink!