d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Ideëen Topic > ideëen goed gespelt? Ôô
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 11.33
Mar 17 2007 10:01am
Quote (feargod @ Sat, 17 Mar 2007, 13:59)
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 16 Jan 2007, 15:15)
Quote (NL-JOERI @ Tue, 16 Jan 2007, 14:07)
Zal ik dan maar met de oplossing komen? smile.gif

We maken een Sticky en daarin kan iedereen onderwerpen noemen die zij goed en leuk vinden voor een discussie,

Feargod of wie dan ook kan kiezen of hij het goedkeurt of dat hij niet wil dat de topic gemaakt mag worden,

Het is maar een idee maar ik denk dat we zo wat meer fastsoenlijke discussies hebben dan alleen maar spam onderwerpen,

Wat jullie? smile.gif

We bannen een paar personen, en laten het dutch forum terugveranderen naar de retirement van onze geliefde Timo / Han.

Goh, het duurde even voor je erachter kwam dat het vroeger toch beter was... Maja.

Mja, ik wil best zorgen dat er zo'n sticky komt en dat jullie dan verder zelf regelen wat er gepost wordt. Ik weet dat het er niet beter op is geworden door mij, maar hou in gedachte dat ik het wilde proberem te veranderen zo als de meeste van jullie nu willen. Ik weet dat ik niet de beste manier had gekozen daarvoor. En om dat een beetje goed te maken zal ik het nu op jullie manier proberen, mits jullie met goede ideeen/suggesties komen wink.gif

Lijkt me een redelijk voorstel toch? tongue.gif

Oke.

1. Niet te mierenneukerig kijken naar topics waar (een beetje) in gespamt wordt. Gewoon discussies hun gang laten gaan. Dat maakt het leuker voor de meesten van ons (imo).
2. Niet elke topic closen die tegen het gezag is, of een onzinning onderwerp als pindakaas bevat.
3. Niet al Peter's accounts loseren, hij maakt toch wel weer nieuwen.
4. Niet te vaak topics uit de hand laten lopen en niet op elk discussiabel punt ingaan.

Dat is mijn inbreng tot zo ver.

This post was edited by MilkAndCookies on Mar 17 2007 10:02am
Member
Gold: 0.31
Mar 17 2007 10:28am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Mar 17 2007, 05:01pm)
1. Niet te mierenneukerig kijken naar topics waar (een beetje) in gespamt wordt. Gewoon discussies hun gang laten gaan. Dat maakt het leuker voor de meesten van ons (imo).
2. Niet elke topic closen die tegen het gezag is, of een onzinning onderwerp als pindakaas bevat.
3. Niet al Peter's accounts loseren, hij maakt toch wel weer nieuwen.
4. Niet te vaak topics uit de hand laten lopen en niet op elk discussiabel punt ingaan.

Dat is mijn inbreng tot zo ver.

1. Pro!
2. Wie kiest dan of pindakaas al dan niet onzinnig is?
3. PRO!
4. Mag wel eens smile.gif

Persoonlijk vind ik het voorstel van Joeri, om eerlijk te zijn, volledige onzin.
Dat zou enorm veel tijd kosten voor onzere mod van dienst en deze forum zou zoals een monarchi van de middeleeuwen zijn, de koning heeft alles voor het zeggen en de plebs moet maar luisteren.

Ik vind het goed zoals het is, het is hier terug wat laxer.

This post was edited by Ov2rkill on Mar 17 2007 10:32am
Member
Gold: 116.00
Mar 17 2007 10:45am
Quote (Ov2rkill @ Sat @ 17 Mar 2007, 18:28)
Persoonlijk vind ik het voorstel van Joeri, om eerlijk te zijn, volledige onzin.
Dat zou enorm veel tijd kosten voor onzere mod van dienst en deze forum zou zoals een monarchi van de middeleeuwen zijn, de koning heeft alles voor het zeggen en de plebs moet maar luisteren.

Precies, topics die feargod niet interesseren kunnen voor anderen wel degelijk interessant zijn. Feargod is gelukkig de enige die hier post. Dat irritant spam-gedrag aangepakt wordt snap ik, maar niet alles hoeft gelijk geclosed worden.

Quote (Xepo @ Sat, 17 Mar 2007, 18:45)
1. Stop met het sluiten van Wubens z'n topics.

Vreemd genoeg mee eens.

This post was edited by sK_Kabouter on Mar 17 2007 10:46am
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Mar 17 2007 10:45am
1. Stop met het sluiten van Wubens z'n topics.

ps; "Het ideeën topic" :C
Member
Mar 17 2007 10:52am
Quote (Xepo @ Sat, 17 Mar 2007, 16:45)

ps; "Het ideeën topic" :C

Bagger.

Maarja, nu moeten er wel meer reacties komen met nieuwe ideeën. aight? ^____^

en dan kijken wat feargod ermee kan =)
Banned
Gold: 0.00
Mar 17 2007 11:16am
Dit word mijn laatste poging, als deze gelosered word dan blijf ik een poosje weg.

Een discussie over het jaar 2012 lijkt me wel interessant.
Over superwapens als HAARP en de misleidende doeleinden.
De opkomende sletterigheid en verwaarlozing van normen en waarden onder de jeugd.
Tom's gitaarspel.
Bob's klokkenspel.

Zelfs over discussies als geloofsovertuigingen kan ik me wel warm van maken. De regels van toen, teruggekoppeld aan de tijd waar we nu in leven. Bolwerken uit het geloof zijn ook altijd interessant, het Vaticaan bijvoorbeeld, of de oude Maya tempels. Nostradamus of andere profeten...

ER IS ZOVEEL!
Member
Mar 17 2007 11:18am
Quote (SoundofMusic @ Sat, 17 Mar 2007, 17:16)
Dit word mijn laatste poging, als deze gelosered word dan blijf ik een poosje weg.

De opkomende sletterigheid en verwaarlozing van normen en waarden onder de jeugd.
Tom's gitaarspel.
Bob's klokkenspel.

Zelfs over discussies als geloofsovertuigingen kan ik me wel warm van maken. De regels van toen, teruggekoppeld aan de tijd waar we nu in leven. Bolwerken uit het geloof zijn ook altijd interessant, het Vaticaan bijvoorbeeld, of de oude Maya tempels. Nostradamus of andere profeten...

ER IS ZOVEEL!

Weer een voor mijn lijstje ^^. Hij wordt groter en groter.

Maar wie report Peter nou de hele tijd? Wat heeft het voorn nut? Iedereen mag hem =S en hij maakt toch wel nieuwe accounts.
Banned
Mar 17 2007 11:19am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Mar 17 2007, 05:18pm)

Tom's gitaarspel.
Bob's klokkenspel.

ER IS ZOVEEL!

Maar wie report Peter nou de hele tijd? Wat heeft het voorn nut? Iedereen mag hem =S en hij maakt toch wel nieuwe accounts.

Nieuwaangemaakte accounts worden gescand, handmatig of automatisch... I (L) U2 TOM (K)
Member
Gold: 0.31
Mar 17 2007 11:27am
Quote (SoundofMusic @ Sat, Mar 17 2007, 06:19pm)

Tom's gitaarspel.
Bob's klokkenspel.

ER IS ZOVEEL!

Nieuwaangemaakte accounts worden gescand, handmatig of automatisch... I (L) U2 TOM (K)

It is I
Cecil!

Zoek eens iets wat je ip-adres wat dynamischer maakt ofzo ohmy.gif
Banned
Mar 17 2007 11:30am
Quote (Ov2rkill @ Sat, Mar 17 2007, 05:27pm)
Quote (SoundofMusic @ Sat, Mar 17 2007, 06:19pm)

Tom's gitaarspel.
Bob's klokkenspel.

ER IS ZOVEEL!

It is I
Cecil!

Zoek eens iets wat je ip-adres wat dynamischer maakt ofzo ohmy.gif

Wel eens gebruikt, kost teveel moeite... Je logged per ongeluk eens in zonder die proxy-switcher en je verliest al je FG. =S

Het ging allemaal goed totdat ik Pooozaq uitschold voor een hebberige machtsmisbruikende jood, en een beledigende opmerking maakte naar B4al de naïeveling in een topic in Site Suggestions over de Battle Floor.
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll