d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Ben Je Echt Goed In? > Zeg het maar!
12310Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.31
Mar 13 2007 02:48pm
Ik bijvoorbeeld, ik ben goed in dingen uitstellen tot het allerlaatste en daarvoor bijvoorbeeld mijn slaap op te offeren.
Ik kan enorm goed tafelvoetballen; zolang we zwijgen over de professionele spelers (ja dat bestaat!)
Ik kan soms wel bergen verzetten ivm me alcohol, zonder er dan echt onder door te gaan natuurlijk.
Ik veronderstel veel, ik maak rap een profiel op van mensen de eerste keer dat ik ze zie waar ik meestal moeilijk vanaf geraak, omdat dit opgemaakte profiel wel meestal lijkt te kloppen =)
Ik kan me echt GOED laten afleiden door inbenulligheden, zoals nu dus, om mijn uiteindelijk werk niet te moeten doen, dit terwijl het wel interessant is.
Ik kan redelijk goed tekenen, vooral als het gaat over overtekenen van vanalles (landschappen, mensen)

Quote (Xepo)
Ik kan ook aardig goed tekenen,
en heel goed gipsen ( gipsen in de bouwvakkundige zin =P )
Ik kan heel goed scheten laten =\
en pizzas eten.
ik ben goed in scheikunde en biologie!

1 Day and 17 hours remaining!

Nouja, inspiratie is op, laat maar jullie dingen weten

This post was edited by Ov2rkill on Mar 13 2007 02:54pm
Member
Gold: 0.00
Mar 13 2007 02:56pm
Ik kan goed eten.
Ik kan ook goed dingen uitstellen tot het laatste moment, en dan bijvoorbeeld nog een heel werkstuk maken.
Ik ben goed in leraren irriteren.

1 Day and 17 hours remaining! ?
Member
Mar 13 2007 02:56pm
Ik ben erg goed in het volgende

Ik bijvoorbeeld, ik ben goed in dingen uitstellen tot het allerlaatste en daarvoor bijvoorbeeld mijn slaap op te offeren.
Ik kan enorm goed tafelvoetballen; zolang we zwijgen over de professionele spelers (ja dat bestaat!)
Ik kan soms wel bergen verzetten ivm me alcohol, zonder er dan echt onder door te gaan natuurlijk.
Ik veronderstel veel, ik maak rap een profiel op van mensen de eerste keer dat ik ze zie waar ik meestal moeilijk vanaf geraak, omdat dit opgemaakte profiel wel meestal lijkt te kloppen =)
Ik kan me echt GOED laten afleiden door inbenulligheden, zoals nu dus, om mijn uiteindelijk werk niet te moeten doen, dit terwijl het wel interessant is.
Ik kan redelijk goed tekenen, vooral als het gaat over overtekenen van vanalles (landschappen, mensen)

Nouja,nu is mijn inspiratie OOK op, laten maar jullie dingen weten

This post was edited by Green[XX] on Mar 13 2007 02:57pm
Member
Gold: 0.31
Mar 13 2007 02:59pm
Quote (Green[XX] @ Tue, Mar 13 2007, 09:56pm)
Ik ben erg goed in het volgende

Nouja,nu is mijn inspiratie OOK op, laten maar jullie dingen weten

Jij bent dus pokkegoed in het imiteren van een onwetend randgeval, laat dat het eerste puntje zijn in je lijst jongeman!
Member
Mar 13 2007 03:02pm
ja en noodle soep..
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 13 2007 03:07pm
mastruberen!
Member
Gold: 6.00
Mar 13 2007 03:10pm
mastruberen ben k ook goed in
dingen uitstellen
moet sinds 6 maanden me profielwerkstuk afhebbben en heb pas een paar kantjes tongue.gif mja heb tijd tot me centraal wink.gif
hockey
goed in presidenten
roulet ( laatst in 3 weken 1500 gewonnen biggrin.gif)
economie
Member
Gold: 8,877.95
Mar 13 2007 03:18pm
uistellen (zoals nu men managementopdracht, 3 maanden tijd gekregen en de laatste week begonnen, schandalig ik weet het)
tennis! (zolang het op amateurniveau blijft)
ping pong (weer het amateurniveau behouden natuurlijk tongue.gif)
slapen, heel de dag door als het moet happy.gif

das ongeveer alles wat nu in me opkomt
Member
Gold: 3,300.00
Mar 13 2007 03:20pm
Joints fixe!
Member
Gold: 100.00
Mar 13 2007 03:34pm
Ik ben goed in rustig blijven ook tijdens extreme gebeurtenissen
Ik ben goed in Low lvl dueling
Ik kan goed acteren
Ik kan heel goed hamburgers bakken, maar ik vind ze niet lekker (ben ooit 3e van nederland geweest tijdens de nederlandse kampioenschappen)
Ik kan goed dingen uitstellen
Go Back To Nederlands Topic List
12310Next
Closed New Topic New Poll