d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jij Leuke Kerstavond Gehad...? > Ik Allezins Niet :(
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,119.00
Dec 25 2012 03:00am
Gisteren avond leuk lachen drinken & eten,totdat mijn broer zijn zoon een stuip aanval kreeg,had dit nog nooit gezien leek wel alsof die dood was :(
Geen reactie's,ogen draaiden weg,werd volledig blauw,voor mij zijn die feestdagen voorbij...
Member
Gold: 224.00
Dec 25 2012 06:01am
Je neefje bleek toch een nicht.
Member
Gold: 100.00
Dec 25 2012 11:01am
Vervelend om te horen, ik ga er vanuit dat je neefje het nog steeds doet en dat hij niet dood is. Als dat het geval is, party on. Heeft absoluut geen zin om bij de pakke neer te gaan zitten.

Mijn opa viel tijdens het kerstdiner (gister) in een restaurant van de trap. Al z'n tanden lagen door de toko, een lap vlees hing los aan z'n knie. Moest eerste hulp verlenen (want de medewerkers van het restaurant stonden maar een beetje geschokt om zich heen te kijken). Die ouwe baas kon nog grapjes maken over de dikke zulu lippen die hij had. Helaas ligt hij nog wel in het ziekenhuis nu :(

Maar, shit happens. We kunnen niet terugdraaien wat gebeurd is. Life goes on, lekker kerstdiner met mijn schoonfamilie zo!
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll