d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Jsp Een Prutsforum Aan Het Worden?
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 201,508.60
Nov 4 2012 07:32am
wat in godsnaam is er aan de hand met jsp laatste tijd?

Krijg hier suspensions naar me hoofd geslingerd alzof t niks is
  • Eerst verstuur ik een '' te grote pm '' --> 24 h ban
  • Dan report ik iemand in mijn betaalde topic voor spam , word mijn topic geclosed omdat die andere erin spamt ...
    ga ik bij moderator om uitleg vragen --> suspension
  • Dan probeer ik iemand te helpen ( ok ; ik heb hem mss dom genoemd , maar in dit geval is dit toch geen flame zkr? ) : http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65068887&f=176&p=435783139#p435783139
    20 min suspension , KOMAAN JONGENS

Zijn de moderators vervangen door kindjes ofzo>?

Ben ik de enige die dit constant voor heeft of ondervinden jullie dit ook?

This post was edited by cranium-sf on Nov 4 2012 07:33am
Member
Gold: 641.00
Nov 4 2012 10:17am
Quote (cranium-sf @ 4 Nov 2012 14:32)
wat in godsnaam is er aan de hand met jsp laatste tijd?

Krijg hier suspensions naar me hoofd geslingerd alzof t niks is
  • Eerst verstuur ik een '' te grote pm '' --> 24 h ban
  • Dan report ik iemand in mijn betaalde topic voor spam , word mijn topic geclosed omdat die andere erin spamt ...
    ga ik bij moderator om uitleg vragen --> suspension
  • Dan probeer ik iemand te helpen ( ok ; ik heb hem mss dom genoemd , maar in dit geval is dit toch geen flame zkr? )  : http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65068887&f=176&p=435783139#p435783139
    20 min suspension , KOMAAN JONGENS

Zijn de moderators vervangen door kindjes ofzo>?

Ben ik de enige die dit constant voor heeft of ondervinden jullie dit ook?

Ik heb in het voetbal forum op een dag 2 suspensions te pakken gehad in een gefundeerde discussie. Verder nog een paar voor zogenaamde spam. Sinds wanneer is een onderbouwde mening spam/flaming? De termen als gypsies en farmers vliegen daar sowieso om je oren. Altijd problemen gehad met de moderators enzo hier, die zitten niet in de discussie en kunnen niet oordelen, de helft van de tijd is het een vriendje van enzovoorts.

Lees trouwens wel dat ik verder 2x warn heb gehad, in het Nederlands forum in de tijden dat het hier druk was en er van alles kon.

This post was edited by CpTJenJen on Nov 4 2012 10:17am
Member
Gold: 70,686.51
Nov 4 2012 11:12am
mijn broer zijn acc had 90% omdat een mod hem niet mocht.

precies dit soort shit
Member
Gold: 2,027.12
Nov 4 2012 11:52am
er zijn ook nauwelijks trade mediators meer. en als ze er zijn, zijn ze verdomde sloom en arrogant. jsp gebruikers met een blauw/groen status denken meteen dat ze alles zijn/mogen... hopelijk leest geen nederlands mod dit hehe
Member
Nov 4 2012 01:48pm
Quote (RubberNinja @ Nov 4 2012 05:52pm)
er zijn ook nauwelijks trade mediators meer. en als ze er zijn, zijn ze verdomde sloom en arrogant. jsp gebruikers met een blauw/groen status denken meteen dat ze alles zijn/mogen... hopelijk leest geen nederlands mod dit hehe

nau dat ie me dan suspent , ben k toch al gewoon aant worden

Quote (CpTJenJen @ Nov 4 2012 04:17pm)
Ik heb in het voetbal forum op een dag 2 suspensions te pakken gehad in een gefundeerde discussie. Verder nog een paar voor zogenaamde spam. Sinds wanneer is een onderbouwde mening spam/flaming? De termen als gypsies en farmers vliegen daar sowieso om je oren. Altijd problemen gehad met de moderators enzo hier, die zitten niet in de discussie en kunnen niet oordelen, de helft van de tijd is het een vriendje van enzovoorts.

Lees trouwens wel dat ik verder 2x warn heb gehad, in het Nederlands forum in de tijden dat het hier druk was en er van alles kon.

exact , mods zien een bepaald woord en gaan al direct over tot actie , zonder eens naar de context te kijken , echt man paar jaar geleden waren er tenminste nog mods met verstand ( feargod om er maar 1 te noemen , was tenminste goeie mod )

zijn er btw eig nog wel nederlandstalige mods? =D

toch al blij dat t niet alleen aan mij ligt :D

This post was edited by cranium-sf on Nov 4 2012 01:52pm
Member
Gold: 810.00
Nov 4 2012 06:11pm
Quote (cranium-sf @ 4 Nov 2012 21:48)
nau dat ie me dan suspent , ben k toch al gewoon aant worden

exact , mods zien een bepaald woord en gaan al direct over tot actie , zonder eens naar de context te kijken , echt man  paar jaar geleden waren er tenminste nog mods met verstand ( feargod om er maar 1 te noemen , was tenminste goeie mod )

zijn er btw eig nog wel nederlandstalige mods? =D

toch al blij dat t niet alleen aan mij ligt :D

Leuke troll, dat bolded part.

Verder heb ik ook te maken gehad met de corruptie genaamd 'moderators' hier op JSP. Ik heb het voor elkaar gekregen om gesuspend te worden voor iemand uit maken voor retard, terwijl diegene gewoon doodleuk aan het trollbaiten was, wat blijkbaar wel toegestaan is. Ook wordt hij NOOIT suspended of whatever, maar blijkbaar is alles wat tegen hem gezegd wordt reden tot 10%. Said user is een bekende multi, heeft minimaal 2 accounts en is zo onbetrouwbaar als de pest. Is vooral actief in het starcraft forum. De mensen die daar komen weten wel over wie ik het heb.

Verder zijn de trademods in EUSCNL ook een stel incompetente apen. Als ik mensen in mijn topic report voor spam wordt mijn topic geclosed. repost is wordt dat geclosed voor repost. Vraag ik om het topic te heropenen, word ik genegeerd. Verder mag ik blijkbaar geen topic title maken waarin '32020s' instaat volgens een mod omdat ik daarmee, houd je vast, 'selling unperm as perm' mee faciliteer.

Wat een geweldig zooitje ongeregeld is het hier.
Member
Gold: 100.00
Nov 5 2012 05:21am
Neo was een goede Nederlandse mod.

Streng maar rechtvaardig. Toen hadden mods D2jsp nog onder controle

This post was edited by Hellskin on Nov 5 2012 05:21am
Member
Gold: 641.00
Nov 5 2012 06:43am
Quote (Hellskin @ 5 Nov 2012 12:21)

Niet alleen dat, zij namen de moeite om uit te zoeken wat er precies was, toen werd er niet gerapporteerd om crap, maar ook niet met percentages gesmeten omdat iemand een topic report. Ik heb het idee dat de meeste mods maar wat doen, nauwelijks nog verstand hebben van D2 waar het toch grotendeels om draait. En alle oftopic discussies zien als spam, waar ik me het meeste aan kan storen.
Member
Nov 5 2012 11:07am
Quote (Baklap @ Nov 5 2012 12:11am)
Leuke troll, dat bolded part.

Verder heb ik ook te maken gehad met de corruptie genaamd 'moderators' hier op JSP. Ik heb het voor elkaar gekregen om gesuspend te worden voor iemand uit maken voor retard, terwijl diegene gewoon doodleuk aan het trollbaiten was, wat blijkbaar wel toegestaan is. Ook wordt hij NOOIT suspended of whatever, maar blijkbaar is alles wat tegen hem gezegd wordt reden tot 10%. Said user is een bekende multi, heeft minimaal 2 accounts en is zo onbetrouwbaar als de pest. Is vooral actief in het starcraft forum. De mensen die daar komen weten wel over wie ik het heb.

Verder zijn de trademods in EUSCNL ook een stel incompetente apen. Als ik mensen in mijn topic report voor spam wordt mijn topic geclosed. repost is wordt dat geclosed voor repost. Vraag ik om het topic te heropenen, word ik genegeerd. Verder mag ik blijkbaar geen topic title maken waarin '32020s' instaat volgens een mod omdat ik daarmee, houd je vast, 'selling unperm as perm' mee faciliteer.

Wat een geweldig zooitje ongeregeld is het hier.

spijtig genoeg moet ik met alles instemmen wat je zegt
heb het ook al meermaals meegemaakt dat men topic geclosed word omdat ik iemand report die erin spamt ..

enja wat CpTJenJen ( srry dat ik je naam niet ken :D ) zeg is ook waar , nu word er bij het minste gereport , dan komt zo een hersenloze moderator het afhandelen , ziet ie een woord totaal uit de context gerukt , en gaat ie meteen over tot actie zonder er ook maar de minste moeite voor te doen om verder te lezen dan zen neus lang is

Quote (Hellskin @ Nov 5 2012 11:21am)

JUIST!! nu hebben ze totaal geen vat meer op dit forum , al moet ik ter hun verdediging wel zeggen dat er veel meer retards zijn bijgekomen de laatste jaren
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll