Quote (Baklap @ Nov 5 2012 12:11am)
Leuke troll, dat bolded part.
Verder heb ik ook te maken gehad met de corruptie genaamd 'moderators' hier op JSP. Ik heb het voor elkaar gekregen om gesuspend te worden voor iemand uit maken voor retard, terwijl diegene gewoon doodleuk aan het trollbaiten was, wat blijkbaar wel toegestaan is. Ook wordt hij NOOIT suspended of whatever, maar blijkbaar is alles wat tegen hem gezegd wordt reden tot 10%. Said user is een bekende multi, heeft minimaal 2 accounts en is zo onbetrouwbaar als de pest. Is vooral actief in het starcraft forum. De mensen die daar komen weten wel over wie ik het heb.
Verder zijn de trademods in EUSCNL ook een stel incompetente apen. Als ik mensen in mijn topic report voor spam wordt mijn topic geclosed. repost is wordt dat geclosed voor repost. Vraag ik om het topic te heropenen, word ik genegeerd. Verder mag ik blijkbaar geen topic title maken waarin '32020s' instaat volgens een mod omdat ik daarmee, houd je vast, 'selling unperm as perm' mee faciliteer.
Wat een geweldig zooitje ongeregeld is het hier.
spijtig genoeg moet ik met alles instemmen wat je zegt
heb het ook al meermaals meegemaakt dat men topic geclosed word omdat ik iemand report die erin spamt ..
enja wat CpTJenJen ( srry dat ik je naam niet ken

) zeg is ook waar , nu word er bij het minste gereport , dan komt zo een hersenloze moderator het afhandelen , ziet ie een woord totaal uit de context gerukt , en gaat ie meteen over tot actie zonder er ook maar de minste moeite voor te doen om verder te lezen dan zen neus lang is
Quote (Hellskin @ Nov 5 2012 11:21am)
Neo was een goede Nederlandse mod.
Streng maar rechtvaardig. Toen hadden mods D2jsp nog onder controle
JUIST!! nu hebben ze totaal geen vat meer op dit forum , al moet ik ter hun verdediging wel zeggen dat er veel meer retards zijn bijgekomen de laatste jaren