afgelopen vrijdag, kneiterlam, lopen naar de stad, avondje was matig, chick F kwam nog mee (die sliep uiteindelijk bij mij in bed maar niet gebanged (ze is 15) + ik ken haar al te lang (fack lekkere jailbait gekkkk) maarrrrrrrr toen dus tijdens het naar huis lopen dacht ik wowwww mooie fiets en ik woon toch vlakbij en mn oude is aan vervanging toe.
Dus ik dat ding op mn schouders en naar huis gelopen met mn maat en chick F. De dag erna ga ik naar school en check ik fietsenschuur. Waaaaaaaaaaat, gloednieuwe fiets, 2 kilo slot erop, witte banden, zwarte velgen, bruin ledere handvaten, geen krasje of roest te bekennen, pedalen glimmen nog... nu voel ik me beetje een lul (eigenlijk niet maar die fiets is zo herkenbaar lukt me nooit om daar niet mee gepakt te worden) maar hoe ga ik dit oplossen? op een doordeweekse dag om 4 uur terugzetten? of misschien anoniemen tip lijn bellen naar de politie en zeggen daar staat hij beter heeft de eigenaar aangifte gedaan? ik zou nu een prachtige foto van mij met mn fiets boven mn hoofd kunnen uploaden maar dat laat ik maar achterwegen!
BVD