Allen,
Ik zou graag een externe videokaart op mijn laptop willen zetten want op dit moment loopt diablo 3 slecht. Gemiddeld 20 - 25 FPS met drops onder de 20. Ik weet, het kost een paar duiten, maar ik heb een redelijk goede laptop volledig van mijn werk vergoed gekregen, dus ik mag niet klagen.
Heel veel informatie over een externe videokaart (incl. voorbeelden, koop guide en aanbevolen kaarten) is te vinden in dit topic:
http://forum.notebookreview.com/e-gpu-external-graphics-discussion/418851-diy-egpu-experiences.html#post5324240 Ik voldoe aan de voorwaarden want ik heb een PCI slot, LCD scherm een een geschikte processor.
Nu heb ik op internet gezocht of ik niet een kant en klare EGPU kan bestellen... Maarrr helaas. Ik kan ik het niet vinden. Ik kom enkel uit op een zogeheten vidock (3 & 4). Deze oplossing is een stukje duurder maar daarover valt eventueel te twisten want het bespaart wel een hoop gedoe.
Omdat ik bepaald niet technisch ben, vraag ik jullie hulp bij dit project. Wie kan en wil mij helpen en zo ja: wat kan je doen? Over een beloning valt zeker te praten!
Indien iemand een andere/betere oplossing heeft dan een externe GPU voor mijn laptop, laat het mij weten.
This post was edited by Doggy-Style on May 22 2012 10:10am