Ik ging samen met mijn vriendin , een ander koppel en 2 vrienden gaan minigolven.
Mijn vriendin had geen zin om te rijden dus neemik haar wagen met haar er bij en met een vriend achterin ,
We spraken af aan een groot waren huis voor de andere mensen een maal als zun aankwamen vertrekik.
Watis er nu gebeurd?
Ik rij met de wagen en een persoon op de fiets rijd zonder handen en wijkt uit en komt op mijn weg ontwijk hem , niet gebeurd denk je dan.
ik sta aan een kruispunt men voorrang te verlenen komt deze fietser weer voorbij en stamp hij op de linker zij spiegel!
Mijn reactie was,ik rijd er achter om zijnindentiteit te weten eenik ga er achter na enkele straten verder zitik er achter en zitik er pal achter de fietser
wijkt uit en ik rijd hem aan.(Zeker niet mijn bedoeling!)
ik rijd verder zet wagen opzij en bel politie , ambulance ( niet erg met deze persoonin kwestie) maar de wagenis beschadigd dus ook ruzie met ouders van vriendin en klaar voor fixe rekening?
wat er nu als volgendeis ;Ik mijn rijbewijs kwijt voor 15dagen (voor verkeersagressie?) &. moet nog voorkomen?
Ditis toch een uitgelokte situatie ?
Als hij niet had gestampt niets gebeurd..
Maar toch heb ik impulsief gehandeld , door er achter te gaan zit zou dit me ook blijven achtervolgen?:D
Wat zou u reactie zijn?
HET WAS NIET MIJN WAGEN MAAR DIE VAN MEN VRIENDIN
This post was edited by grovax on Apr 10 2012 06:43am