d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Op Zoek Naar Digitale Woordenboeken > Frans-nederlands En Nederlands-frans
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Aug 22 2011 10:56am
Hoi iedereen

De topic title en description zeggen alles eigenlijk al: ik zoek naar een plaats waar ik gratis woordenboeken kan downloaden, liefst de Grote Van Dale. Die voor Engels en Spaans heb ik al van een vriendin gekregen, maar ik had graag ook de Franse woordenboeken gehad.
Iemand enig idee waar ik die kan vinden? Ik ben zelf al op zoek gegaan via torrents etc. maar ik kon slechts een paar files vinden en die bleken achteraf niet te werken.

500fg reward als iemand mij een werkende versie kan bezorgen!
Member
Gold: 6,940.00
Aug 22 2011 11:03am
Google worldlingo translator, die houd ook rekening met grammatica
Member
Gold: 0.30
Aug 22 2011 11:10am
Ik maak zelf zeer regelmatig vertalingen en ik moet zeggen dat ik absoluut geen fan ben van dingen als google translate of die worldlingo translator. Op zich zijn die niet echt slecht, maar door de enorme hoeveelheid talen die beschikbaar zijn is zo'n site voor geen enkele taal volledig nauwkeurig. En al zeker niet als je hele zinnen gaat vertalen trouwens. Daarom ben ik op zoek naar woordenboeken die specifiek voor het Frans gemaakt zijn. Ik moet er overigens ook gebruik van kunnen maken zonder internet, dus het is een must dat het een installeerbaar programma is en geen internetsite, maar toch bedankt.
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll