Quote (dmx_wizzard @ 3 Aug 2011 23:25)
De snelheid van het door u gekozen geheugen is hoger dan de standaard snelheid die door de gekozen processor ondersteund wordt. In de regel kan het geheugen probleemloos worden gebruikt, echter wordt de snelheid van het geheugen ingesteld op de maximale snelheid die door de processor wordt ondersteund. Om de hogere snelheden van het geheugen te gebruiken moeten in de BIOS de snelheid en het voltage aangepast worden
wat betekent het bovenstaande?
de pc die ik heb samengesteld is de volgende:
http://i707.photobucket.com/albums/ww76/Manve/comp.jpgmaar toch krijg ik deze opmerking.. (wat volgens mij niet veel kwaad kan maar wil toch wel een zekerheid)
Er staat toch precies wat je moet doen? Nu moet je enkel uitvinden hoe je in de bios komt en waar je wat moet aanpassen. Er zitten hier genoeg mensen met verstand van computers, maar je weet zelf ook dat je een dergelijk antwoord in +-30 seconden gegoogled hebt en hier pas na 10 dagen krijgt.
Verder WTF ben je van plan te gaan doen met je computer, het Pentagon hacken? Wereldvrede realiseren? Kan me niet voorstellen dat je al die snelheid "nodig" hebt.