d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zin Des Levens
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Jul 8 2011 10:22am
EZ answer: overleven en voortplanten. Eduard, hoe staat het met het laatste? Graag verslag per avond.
Member
Gold: 60.63
Jul 8 2011 11:09am
oke dan. deze week niet geweest sinds zondag, vannacht weer gegaan. wat gerotzooid met meisje H van lang geleden, daarna met meisje R, daarna met meisje S van HEEL lang geleden Pre I tijdperk. haha maar wat was dat een gemene chick, we staan half uurtje samen te dansen enzo en ze draait zich steeds om en haar gezicht tegen dat van mij aan duwen en me geil aankijken en op het moment dat ik mijn lippen tegen die van haar zet naar achter gaan en stiekem glimlachen, beetje een meisje M lijkt dit. maarja deze deed het dus niet. was wel nice dansen handen onder der jasje etc.. maarja. ander keertje misschien. sowieso was ik de man want al mijn maten stonden weer met elkaar samen te kijken vanaf een afstandje hoe ik uit het niets die chick bij me had. verder was het wel prachtig dat ik ook totaaaal geen geld bij had. ik ging naar maat om zijn iphone te updaten en jailbreaken en shit, (jealbreakme werkt weer voor 4.3.3!!) haha awesome. maar daarna dus wat biertjes bij een maat, en van daar toch nog naar de stad gegaan... slechtt haha vandaag 3 uur smiddags wakker en nu leren met kater.. maar toch verbaasd, zonder geld een mooi avondje gehad! moet wel wat vrienden terug trakteren. maar vaak ben ik ook de enige die 2 rondjes geeft dusja staan wel kiet nu denk ik. maarja, daarna nog meisje C van het poolparty gezien en doe vroeg naar hoe het zat tussen mij en meisje M (ik ging op de poolparty dus eerst voor C maar daarna wilde M me en die was knapper dus OKE LOL) maarja, toen dus dom domd omd C verteld over de zoen met M dus nu maak ik geen kans meer bij C terwijl die nog best leuk was en lief deed tegen me die avond. potentiele kans dus gemist. daarna stond er nog een chick aan de bar, wilde danser, buurmeisje van een maat van me dus ik daarmee socializen zegt die maat, yo je wil er alleen maar overheen, dat doe je niet dus blijf van der af.

WTF COCKBLOCK. en dat was nog wel mijn beste zwarte vriend. wat een moralfag ouwe.
en toen, hahaha vanuit het niets, ik sta daar met een kut peuk en biertje komt i ineens aanwandelen. kankerdekanker. wow. haha zegt ze hoi blabla wanneer zijn je examens succes ermee en je kunt het ik weet zeker dat je het haalt . wtf. gewoon gemeen doen dan. niet leuk dit. maarja uiteindelijk naar huis. afgelopen woensdag smste de 23 jaar chick nog om te neuken, dus ik zei tegen blowjob zeg ik geen nee, maar moet je wel daarna naar huis. zegt ze is goed lolol. dus die chick weer laten zuigen, daarna nog ff volgeblaft. gekke nymfo is het. ik maar pompen, ben kapot lig te zweten begint ze geluidjes te maken en met haar been te spartelen dat ik door moet gaan. WTF.

einde verhaaallll. ik zet die shit anders voortaan wel op twitter. die staat op prive als het goed is. als geinteresseerden me anders toevoegen.
Member
Gold: 70,686.51
Jul 8 2011 11:57am
en dan te denken dat dat een samenvatting is hehe
Member
Gold: 100.00
Jul 8 2011 01:48pm
Quote (Wuben[NM] @ 8 Jul 2011 18:22)
EZ answer: overleven en voortplanten. Eduard, hoe staat het met het laatste? Graag verslag per avond.

doet me denken aan die matrix quote waarin die agent zegt dat de mensen te vergelijken zijn met een virus.
Member
Jul 8 2011 01:56pm
procreatie voor de win.
Member
Jul 8 2011 02:36pm
check stomachick dan, ze is nog vrij geil ook! niks te standards verloren! hahaha waren gewoon oude foto's die ik aan het kijken was.

Member
Jul 8 2011 03:26pm
dinsdag weer afspreken met de blonde, de rooie is btw boos ofzo? maten van mij hebben haar uitgehoord zei ze!? nog niet eens echte maten, vaag bekenden. maarja, die weten wel dat ik haar gebanged heb.. dus vraag me af wat ze haar gevraagd hebben want op een smsje, wanneer zie ik jou weer? x reageert ze gewoon niet!?!?!?!
misschien wil ze wachten tot ik op vakantie ben geweest.

This post was edited by Tunder_Monkey on Jul 8 2011 03:26pm
Member
Jul 8 2011 08:57pm
fack zeg. chicks opzoeken is echt de zin des levens.
1 maat smst mij rond kwart over 12 of ik ff wat kom drinken in de stad (relaxte maat) dus ik daarheen, (hij smste kwart over 12 en ik ging nog ff douchen dus kwart voor 1 pas in de stad) en hij ging net weg, was alleen met zijn vriendinnetje.. dusja.. maarja pech, kon nog wel geld lenen van hem dus ik kon nog uit. maarja verder was er gewoon niemand in de stad behalve mijn 23 jaar chick en die PRE-i chicks, maarja ik dacht ik ga niet in mijn eentje daarheen en zeggen dat ik alleen in de stad ben.. en die 23 jaar chick had ik al helemaaaal geen zin in. overtuigt ze me straks weer om te neuken.. dusja die chick mij weer lopen smsen heel de tijd haha ik typte eerst hoer maar dacht toen hmm moet wel lief blijven ouwe. chick. oke. maar toen dus terug naar huis want er was niemand. 15 jaar chick was thuis, en die okselhaarchick, meisje T was in tilburg. allemaal matigggg.. dus maar weer naar huis gefietst. iig weer schoon gedouched haha en wat beweging! 2 minuten fietsen haha. insidious gedownload en gekeken. was wel oke. beetje voorspelbaar maar uiteindelijk toch nog verassend.

maarja, vandaag dus niet procreƫrend bezig geweest en dat voelt slecht.

This post was edited by Tunder_Monkey on Jul 8 2011 08:59pm
Member
Jul 8 2011 10:19pm
kan niet slapen ouwe. slaapritme = fucked.
maar, chicks die niet zoenen maar wel uitdagen he.
volgens mij is dit gewoon IRL trollen ouwe. word gewoon gepakt met mijn eigen kunsten. Moet mensen terug trollen.
Member
Gold: 70,686.51
Jul 9 2011 03:48am
Quote (Tunder_Monkey @ Jul 8 2011 10:36pm)
check stomachick dan, ze is nog vrij geil ook! niks te standards verloren! hahaha waren gewoon oude foto's die ik aan het kijken was.

http://img220.imageshack.us/img220/4372/schermafbeelding2011070o.png

stoma ja?

roze anjer o.O
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll