Quote (Hellskin @ 30 Jun 2011 15:54)
Okay, even ragen.
Deze jonge hier haalt alles van zijn deeltijd opleiding met groot gemak in één keer.
op één klein fucking tentamentje na. shit happens. dan maar eens echt mijn best doen voor een hertentamen. Ik heb de afgelopen week als kluizenaar geleefd en heb de boeken + readers + extra stof van mijn casustoets bestuursrecht en evenementen economie van binnen en van buiten geleerd.
Ik sta op het punt om naar mijn her te gaan. kom ik er achter dat het afgelopen dinsdag was.
DEZE JONGEN HEEFT HET DUS GEPRESTEERD OM ALLES TE HALEN ( 8 GEMIDDELD JO!) OP 1 FUCKING DING NA. EN MIJN HERKANSING HEB IK GEMIST
FUCKING GEWOON MIJN P NIET GEHAALD. VOLGENDE HERKANSING IS PAS EIND VOLGEND JAAR. IK HEB HET NOG NOOIT GEZEGT HIER OP HET FORUM MAAR FUCK IT. DIT IS FUCKING ZWAAR VERKANKERT KANKER KANKER.
zo. thats a first, hellskin die zwaar overdreven aan het kankeren is.
Oh, en ik ben een mietje. ik moet er zelfs gewoon van huilen. zo hard je best doen en dan door een slordige onzorgvuldigheid je kansen hard missen.
KANKER
edit: waarom is dat topic over mij gesloten?
edit 2: Dit lijkt wel een beetje op een Edu topic, is het niet?
edit 3: Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield
Oke, hoe onduidelijk was het dat jij niet wist dat je her op dinsdag was?! Lelijke vergissing.. Kunnen ze geen uitzondering maken en het in de volgende her periode plaatsen? Want nu kan je volgend jaar niet door?!
Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield. Enkel