d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Op Een Dag Miste Hellskin Zijn Herkansing > Waarom Is Dat Vorige Topic Gesloten O_o
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
Jun 30 2011 08:54am
Okay, even ragen.

Deze jonge hier haalt alles van zijn deeltijd opleiding met groot gemak in één keer.

op één klein fucking tentamentje na. shit happens. dan maar eens echt mijn best doen voor een hertentamen. Ik heb de afgelopen week als kluizenaar geleefd en heb de boeken + readers + extra stof van mijn casustoets bestuursrecht en evenementen economie van binnen en van buiten geleerd.

Ik sta op het punt om naar mijn her te gaan. kom ik er achter dat het afgelopen dinsdag was.

DEZE JONGEN HEEFT HET DUS GEPRESTEERD OM ALLES TE HALEN ( 8 GEMIDDELD JO!) OP 1 FUCKING DING NA. EN MIJN HERKANSING HEB IK GEMIST
FUCKING GEWOON MIJN P NIET GEHAALD. VOLGENDE HERKANSING IS PAS EIND VOLGEND JAAR. IK HEB HET NOG NOOIT GEZEGT HIER OP HET FORUM MAAR FUCK IT. DIT IS FUCKING ZWAAR VERKANKERT KANKER KANKER.

zo. thats a first, hellskin die zwaar overdreven aan het kankeren is.

Oh, en ik ben een mietje. ik moet er zelfs gewoon van huilen. zo hard je best doen en dan door een slordige onzorgvuldigheid je kansen hard missen.

KANKER

edit: waarom is dat topic over mij gesloten?

edit 2: Dit lijkt wel een beetje op een Edu topic, is het niet?

edit 3: Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield

This post was edited by Hellskin on Jun 30 2011 08:56am
Member
Gold: 641.00
Jun 30 2011 08:59am
Quote (Hellskin @ 30 Jun 2011 15:54)
Okay, even ragen.

Deze jonge hier haalt alles van zijn deeltijd opleiding met groot gemak in één keer.

op één klein fucking tentamentje na. shit happens. dan maar eens echt mijn best doen voor een hertentamen. Ik heb de afgelopen week als kluizenaar geleefd en heb de boeken + readers + extra stof van mijn casustoets bestuursrecht en evenementen economie van binnen en van buiten geleerd.

Ik sta op het punt om naar mijn her te gaan. kom ik er achter dat het afgelopen dinsdag was.

DEZE JONGEN HEEFT HET DUS GEPRESTEERD OM ALLES TE HALEN ( 8 GEMIDDELD JO!) OP 1 FUCKING DING NA. EN MIJN HERKANSING HEB IK GEMIST
FUCKING GEWOON MIJN P NIET GEHAALD. VOLGENDE HERKANSING IS PAS EIND VOLGEND JAAR. IK HEB HET NOG NOOIT GEZEGT HIER OP HET FORUM MAAR FUCK IT. DIT IS FUCKING ZWAAR VERKANKERT KANKER KANKER.

Oh, en ik ben een mietje. ik moet er zelfs gewoon van huilen. zo hard je best doen en dan door een slordige onzorgvuldigheid je kansen hard missen.

KANKER

edit 3: Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield

Oke, hoe onduidelijk was het dat jij niet wist dat je her op dinsdag was?! Lelijke vergissing.. Kunnen ze geen uitzondering maken en het in de volgende her periode plaatsen? Want nu kan je volgend jaar niet door?!

Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield. Enkel
Member
Gold: 100.00
Jun 30 2011 09:55am
Ik heb een mailtje gestuurd naar de twee docenten die de vakken van de casustoets geven. Ik hoop dat ik het in het eerste blok van volgend jaar mag herkansen. anders heb ik een probleem.

Ik wilde gaan soliciteren met een Propedeuse 8+ gem. dat gaat voorlopig niet door. Aan het einde van het tweede jaar moet ik op MBO+/HBO niveau werken (want deeltijd opleiding) dus die P is echt belangrijk voor mij
Member
Gold: 810.00
Jun 30 2011 10:06am
Sloten we mensen als die 1995 niet gewoon buiten omdat het een kleuter is? :/

overigens zwaar verneukt Hellskin, hopen dat die leraren beetje medelijden hebben. :)
Member
Gold: 60.63
Jun 30 2011 10:23am
gast dat is wel echt onwijs kaaaaaanker. Hoe komt het dat je de verkeerde datum had!?

dit lijkt idd op een edu topic LOLOL lekker frustratie maar te weinig over het chicks zoenen. Hoewel ik nu wel grotendeels over i heen ben denk, dus wss minder frustratie.

topic is gesloten omdat ik vio in het eerste topic aan het huilen heb gemaakt en sindsdien report ze elke post die over dat verhaal gaat. of het is 1995 of trader.

Al gebeld naar die mensen met dat je het niet wist!? want als je gewoon met een 8 gemiddeld staat moeten ze daar niet al te moeilijk over doen toch!? ze weten dat je het gewoon kan dit jaar..

Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield. Enkel was

This post was edited by Tunder_Monkey on Jun 30 2011 10:25am
Member
Gold: 0.00
Jun 30 2011 10:32am
Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield. Enkel was haar

Member
Gold: 6,940.00
Jun 30 2011 10:58am
Quote (Baklap @ 30 Jun 2011 18:06)
Sloten we mensen als die 1995 niet gewoon buiten omdat het een kleuter is? :/

overigens zwaar verneukt Hellskin, hopen dat die leraren beetje medelijden hebben. :)

Nee want mijn entries zijn oke en ik lul niet over roze hamsters
Member
Gold: 11.33
Jun 30 2011 11:23am
Quote (1995 @ 30 Jun 2011 17:58)
Nee want mijn entries zijn oke en ik lul niet over roze hamsters

Maar je bent een peuter, vandaar dat je niet mee doet.

Dennis, wat kut. Zijn de docenten daar een beetje coulant? Volgens mij is het sowieso moeilijk ook om voor docenten je die her alsnog te laten doen i.v.m. restricties en dergelijke.

Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield. Enkel was haar roeispaan
Member
Gold: 60.63
Jun 30 2011 11:27am
yo, ff geen zin om te pmen, WES. ga je nog naar dat ballenfeest van meisje E? je zei toentijds dat je niet alleen wilde gaan, ik moet nu kiezen of mensen hier drinken of die mensen ergens anders laten drinken en ik drink bij dat feest. maar ik ga natuurlijk ook niet alleen staan.

Op een dag ging Hellskin naar een hardcorefeest zonder telefoon. Daar kocht zijn vriendin een gebruikte rubberboot waarmee zij haar grote vaarlust in bedwang hield. Enkel was haar roeispaan gebroken
Member
Gold: 16.93
Jun 30 2011 11:45am
Quote (Hellskin @ Jun 30 2011 04:54pm)
Okay, even ragen.

KANKER

Mannen wenen niet.
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll