d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iso Hulp Met M'n Telefoon > N97 Met Vol Geheugen
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 12,648.00
Jun 6 2011 03:38am
Het geheugen van m'n telefoon loopt steeds vol. Ik heb al wat gezocht naar oplossingen, maar nog niks gevonden dat helpt.

Oa geprobeerd:
- apps verplaatsen naar massageheugen
- berichten etc opslaan op massageheugen
- niet gebruikte apps verwijderen
- en meer, maar dat weet ik zo 1-2-3 niet meer, haha!

Probleem is vooral dat ik geen SMS en mail meer kan ontvangen. Ik krijg alleen ene berichtje dat er geen ruimte meer is om de berichten te ontvangen, dan kan ik herstarten en krijg ik ze binnen. Daarna is na een paar minuten het geheugen weer vol :S
Kan ook geen agenda-items meer aanmaken/wijzigen, zeer lastig aangezien ik m'n phone als agenda gebruik! Al die losse papiertjes nu, pfft, chaos!

Eeuwige dank (alhoewel dat wel heel lang is) voor degene die mij een goeie oplossing levert. En nee, ik wil niet terug naar fabrieksinstellingen.

Gooi maar raak met wat ideeen, maar wel serieus graag (jaja, ik ken Dutch ;))
Member
Gold: 93.20
Jun 6 2011 03:42am
Format?
Member
Gold: 0.31
Jun 6 2011 04:14am
Kan je niet uitzoeken wat je geheugen net zo vol maakt, hoe je geuehgenstatus ingedeeld als je hem net opstart (en dus nog geheugen hebt) en nadat ie vol is.
En laat me zeggen dat basic GSM nog de beste zijn, iphones zijn halve computers, en computers = klodden!
Member
Gold: 11.33
Jun 6 2011 04:50am
Dat ding heeft 16GB ruimte? Verwijder wat zooi, of koop een microSD kaartje.
Member
Gold: 179.04
Jun 6 2011 05:48am
Idd, gewoon een MircoSD erin, of je SMSjes verwijderen. Kan ook zijn dat je map inbox vol ziet, Nokia wil er namelijk nog wel eens een limiet aan stellen.

Kortom: als je iets niet meer gebruikt: verwijderen.
Wat ook nog een optie kan zijn is de software updaten, wil je telefoon nog wel eens wat sneller maken en de boel opruimen. Voor een simpele kun je naar nokia.nl gaan, anders even met je toestel naar een Service Center ofzo, daar doen ze een rigoreuze update, betekent wel dat je telefoon LEEG is zodra je m terug krijgt, dus even je contacten etc weg schrijven naar pc.
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll