d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste Middeltjes Tegen Puistjes?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 6,940.00
May 28 2011 03:50pm
ik gebruik al een tijdje pads van de action maar die verkopen ze niet meer
op internet lees ik vanalles over vichy maar ook veel mensen zeggen dat het geldverspilling is

gebruiken jullie iets, en werkt dat?
Member
Gold: 0.31
May 28 2011 04:08pm
Als je zware acne hebt, ga naar een dokter.

Anders doe dit:
Veel groenten en fruit eten, goed voor weerstand ergo goed voor genezing/vorming vd huid.
Genoeg water drinken 1.5+l/dag minimum, water is nodig voor oa je huid niet te droog te laten worden, te droog = kwetsbaarder.
Kom niet teveel aan je gezicht, je hebt vuile handen, en die horen niet op je gezicht.
Je gezicht niet teveel wassen met welke producten dan ook, normale huidflora/zuren doen hun werk meer dan genoeg om je huid te beschermen, shampoos breken die gewoon steeds weer af.
Slaap op propere bedlinnen, of kussensloop dus.Leg er een handdoek op als je te schoon wil zijn...
Stoppen/minder roken, droogt je huid uit en slecht voor metabolisme.
Niet teveel stressen (makkelijk gezegd, i know) ook slecht, dan komen bepaalde stoffen vrij in je lichaam die puisten in de hand werken.
Niet teveel vettige dingen eten... Op vis na.
Zonlicht, tenminste 15-20min/dag buiten komen, vitamine D!

Edit: Kutexamens, en kutthuiszitten ervoor.

This post was edited by Ov2rkill on May 28 2011 04:09pm
Member
Gold: 0.02
May 28 2011 04:55pm
Niks.

Je hebt het of je hebt het niet.
Het enige wat je kan doen voor direct resultaat is verbergshit smeren maar dan verstopt de boel en krijg je het erger. (dus alleen gebruiken wanneer het echt even moet ofzo)

En de enige tip om het weg te krijgen is om er niet aan te gaan lopen krabben want dan krijg je het nog erger. Je bent er het snelst van af om er gewoon niet aan te denken en doen alsof je ze niet ziet, haal die spiegel maar uit je kamer dus.
ohja, reclame's en leuke wondermiddeltjes zijn geldverneukerij en zullen enkel zorgen voor een lege portemonnee.
Member
Gold: 60.63
May 28 2011 05:07pm
ik hoorde dat mayonaise op de puistjes smeren ze snel weg werkt.
Member
Gold: 21.50
May 28 2011 05:44pm
Of tandpasta, maar je doet het beter niet.

Gewoon avonds het gezicht met water en zeep reinigen & het morgens ook; een gooie creme gebruiken. Niet te veel op je gezicht smeren.

-

Ik hoop jullie kunnen wel verstaan wat ik schrijf, heb al heel lang geen nederlands meer gesproken. :)

& feel free to correct. :)
Member
Gold: 60.63
May 28 2011 05:58pm
Quote (mrs_insane @ May 28 2011 11:44pm)
Of tandpasta, maar je doet het beter op je pik.

Gewoon s'avonds het gezicht met water en zaad reinigen & het morgens ook; een gooie kwak gebruiken. Niet te veel op je gezicht smeren.

-

Ik hoop jullie kunnen wel verstaan wat ik schrijf, heb al heel lang geen nederlands meer gesproken. :)

& feel free to correct. :)

corrected

Member
Gold: 6,940.00
May 28 2011 06:09pm
Quote (Ov2rkill @ 29 May 2011 00:08)

Anders doe dit:
Veel groenten en fruit eten, goed voor weerstand ergo goed voor genezing/vorming vd huid.
Genoeg water drinken 1.5+l/dag minimum, water is nodig voor oa je huid niet te droog te laten worden, te droog = kwetsbaarder.
Kom niet teveel aan je gezicht, je hebt vuile handen, en die horen niet op je gezicht.
Je gezicht niet teveel wassen met welke producten dan ook, normale huidflora/zuren doen hun werk meer dan genoeg om je huid te beschermen, shampoos breken die gewoon steeds weer af.
Slaap op propere bedlinnen, of kussensloop dus.Leg er een handdoek op als je te schoon wil zijn...
Niet teveel stressen (makkelijk gezegd, i know) ook slecht, dan komen bepaalde stoffen vrij in je lichaam die puisten in de hand werken.

ne niet zwaar ofzo maar dat randje bij me kaak komt nog wel is wat langs
nja zal wel is ff wat proberen uit het lijstje

thx
Member
Gold: 21.50
May 28 2011 06:22pm
Quote (Tunder_Monkey @ May 28 2011 11:58pm)
corrected

Bijna. :D
Member
Gold: 16.93
May 29 2011 02:16am
Isotretinoïne/Roaccutane op dokters voorschrift.
Member
Gold: 4,132.00
May 29 2011 02:21am
Quote (Ov2rkill @ May 28 2011 10:08pm)

Anders doe dit:

vouch :p

gezonde levensstijl >>

en als zeep/champo, gebruik je beter neutrale zepen, je kan die bij elke apotheker of het plaatselijke kruidvat kopen. geen brol van super merken. die bevatten meestal veel parfumering en zorgen ervoor dat je meer uitdroogt
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll