d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Had Er Laatst Dat Topic > Hardcore Classic Ladder?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Apr 18 2011 08:29am
Ik ben een amma aan het maken daar.. Sinds ik zomervakantie heb en ff niks aan mn hoofd wil hebben weer een beetje gaan prullen op d2, nog nooit hardcore serieus gespeeld en ik vind het echt wel een vette uitdaging.
Member
Apr 18 2011 05:14pm
Hmm het bevalt wel. Al 5 mensen die mee gingen sneuvelden ik ben op het moment 57 en een beetje aan het mfen op nm gaat wel lekker.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Apr 18 2011 06:18pm
ik speelde het altijd maar wel met een shitload aan HEKS (lees het op de andere manier maar geen zin in een schorsing van weer een dagje)
je hebt nodig
ten eerste versie hek, weet neit of deze nog werkt?
act 5 hek
chicken hek (vooral als je gehostiled word via tppk is dit een redderrrrr, en ook als iemand seals drukt en je bent geconvictioned en je hp gaat razend snel omlaag is dit wel zo handig.)
tppk hek
opraap hek (ik had zelf een KOOOOOONING classic script geschreven (rare martels, rare ornate plates, lage uniques zoals twitch, the ward mages) en natuurlijk al de standaard shit, gold enzo, tps potions. alles zat erin, flinke radius dus hoefde niet eens te lopen hahahaha was koning.
vervolgens kon je nog items socketen via de A5 hek. (ook handig, vooral uniques) :D:D een wormskull of the ward met p diamond scheelt toch flink in de resists!
hiernaast had ik nog een programma die de game names onthield zodat je alleen nummer hoefde te veranderen en natuurlijk het ALTIJD HANDIGE kaart hek
blacklist hek, deze zei het wanneer er een VIEZE KANKER TPPKER JOINDE en dan kon je daar dan een poging op wagen om diegene te tppken. (genieten met mijn bone necro hahahaha)
ik weet alleen niet of de community nog steeds zo klein is. vroeger was het dus zegmaar altijd maar 1 game open op hell dificulty en dat was dan een diablorun. ook kent iedereen elkaar daar en is die tering debiel monkey zo'n beetje de baas in het classic hardcore channel, geen leven heeft die kerel. ken je het channel btw al?
enchant hek had ik ook nog, is handig om te hebben wanneer je een sorc op je andere window laat staan in town om je te enchanten
aimbot hek is ook awesome. (hahahha op bone necro, als mensen gay gaan duelen ging ik altijd buiten town ik aimbot bone prison en daarna flink bonespirits erbovenop hehehehe
verder alleen maar matties looten, geen vreemden anders zulllen ze je doodmaken ook
Snelheids hek is ook handig als je niet van plan bent je breakpoints op een legit manier te behalen. (is lastig op classic) maarja teleport gaat hierdoor wel super glitchy doen op je sorc.
ik wist meer heks maar kan er ff niet op komen.. maarja dit was het wel zo'n beetje.
heb na hardcore classic ook een tijdje gewoon classic gespeeld omdat je daar ook gewoon chil kan duelen ipv dat het zo pvm gericht is zoals op hardcore maar begon dat toch al snel saai vinden omdat er dan al helemaal geen uitdaging meer was..

volgens mij heb ik hier zelfs nog een keer me build neer gepost.. haha ff googlen op het dutch forammmm

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 18 2011 06:28pm
Banned
Apr 18 2011 06:57pm
jezussss was alweer 4 jaar geleden...

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=8023678&f=259&o=20
Banned
Apr 18 2011 07:30pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=9560204&f=259&o=0
AAAAAHAHA LOL
hmm dacht eerst altijd dat ik vroeger vettere posts maakte maar als ik het zo terug lees valt dat eigenlijk best wel mee.. mijn spelling ook. shitttt
maarja was eigenlijk opzoek naar me build..:
umes, twitch, wormskull, 2 nec rare amu, the ward 50, goblin toes, mages, soj, fcr ring.. maar me belt.. hmm volgens mij een kut uniq met FHR ofzo? of een rare met resists.. wss een rare.

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 18 2011 07:37pm
Member
Gold: 70,686.51
Apr 18 2011 11:28pm
bladebuckle

mja al die "hacks" zou ik niet gebruiken als je toch prive games speeld

chicken is een aanrader en picket maar er zijn geen goeie classic pickit scripts
en als je met pickit items opraapt vanaf een grote afstand drop je wss en kan je alsnog gebanned worden

a5 hack doet het niet meer en version hack word je gelijk gebanned

ik heb nog wel een autotele mja je speelt amazon ^^
Member
Apr 19 2011 06:30am
Quote (shadowstriker89 @ 19 Apr 2011 01:18)
ik speelde het altijd maar wel met een shitload aan HEKS (lees het op de andere manier maar geen zin in een schorsing van weer een dagje)
je hebt nodig
ten eerste versie hek, weet neit of deze nog werkt?
act 5 hek
chicken hek (vooral als je gehostiled word via tppk is dit een redderrrrr, en ook als iemand seals drukt en je bent geconvictioned en je hp gaat razend snel omlaag is dit wel zo handig.)
tppk hek
opraap hek (ik had zelf een KOOOOOONING classic script geschreven (rare martels, rare ornate plates, lage uniques zoals twitch, the ward mages) en natuurlijk al de standaard shit, gold enzo, tps potions. alles zat erin, flinke radius dus hoefde niet eens te lopen hahahaha was koning.
vervolgens kon je nog items socketen via de A5 hek. (ook handig, vooral uniques) :D:D een wormskull of the ward met p diamond scheelt toch flink in de resists!
hiernaast had ik nog een programma die de game names onthield zodat je alleen nummer hoefde te veranderen en natuurlijk het ALTIJD HANDIGE kaart hek
blacklist hek, deze zei het wanneer er een VIEZE KANKER TPPKER JOINDE en dan kon je daar dan een poging op wagen om diegene te tppken. (genieten met mijn bone necro hahahaha)
ik weet alleen niet of de community nog steeds zo klein is. vroeger was het dus zegmaar altijd maar 1 game open op hell dificulty en dat was dan een diablorun. ook kent iedereen elkaar daar en is die tering debiel monkey zo'n beetje de baas in het classic hardcore channel, geen leven heeft die kerel. ken je het channel btw al?
enchant hek had ik ook nog, is handig om te hebben wanneer je een sorc op je andere window laat staan in town om je te enchanten
aimbot hek is ook awesome. (hahahha op bone necro, als mensen gay gaan duelen ging ik altijd buiten town ik aimbot bone prison en daarna flink bonespirits erbovenop hehehehe
verder alleen maar matties looten, geen vreemden anders zulllen ze je doodmaken ook
Snelheids hek is ook handig als je niet van plan bent je breakpoints op een legit manier te behalen. (is lastig op classic) maarja teleport gaat hierdoor wel super glitchy doen op je sorc.
ik wist meer heks maar kan er ff niet op komen.. maarja dit was het wel zo'n beetje.
heb na hardcore classic ook een tijdje gewoon classic gespeeld omdat je daar ook gewoon chil kan duelen ipv dat het zo pvm gericht is zoals op hardcore maar begon dat toch al snel saai vinden omdat er dan al helemaal geen uitdaging meer was..

volgens mij heb ik hier zelfs nog een keer me build neer gepost.. haha ff googlen op het dutch forammmm

Ik wist dat hij een channel had, ik kan enkel maaar niet op de naam komen, ben te lui te zoekenn of m te pmmen. Ik hoef geen hacks.. Ik moet ook ff een goed shield of een ward hebben inderdaad mn res zuigen pikkiee en verder gewoon lvls dat ik mkan gaan gamblen tot ik er bij neer val
Banned
Apr 19 2011 12:46pm
op d2_hc of OP HC oid.. ingame weten mensen het wel..
Quote (187ci @ Apr 19 2011 05:28am)
bladebuckle

mja al die "hacks" zou ik niet gebruiken als je toch prive games speeld

chicken is een aanrader en picket maar er zijn geen goeie classic pickit scripts
en als je met pickit items opraapt vanaf een grote afstand drop je wss en kan je alsnog gebanned worden

a5 hack doet het niet meer en version hack word je gelijk gebanned

ik heb nog wel een autotele mja je speelt amazon ^^

haha is ook tijd geleden :p
ja bladebuckle zou wel kunnen.. en ja helft is voor private overbodig maar ik deed meestal pub cs runs..
eigenlijk wel zonde dat ik dat script niet meer heb.. ik had altijd de beste shit wanneer diablo dood ging hahahaha zonder pickit krijg je daar nooit wat omdat iedereen klaar staat om op de muisknop te rammen
Member
Gold: 875.12
Apr 26 2011 12:51pm
maaruhm is classic hc niet saai met heks?
heb vorige ladder een 77 summon necro en 60 ama gemaakt.

vrij gemakkelijk en vooral leuk, houdt het spannend, als je elk moment kan sterven... Chicken users suck :P
Member
Gold: 17,271.53
Apr 26 2011 01:41pm
tppk kan niet meer dus daar hoef je je niet druk over te maken.
De meeste mensen spelen wel in prive games, maar er zijn toch ook vrij veel open cs runs
als je wat nodig hebt kun je me altijd ff een pm sturen
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll