hahaha oke hier post je je fucked up bizzarste dromen.
ik heb vannacht weer wat afgedroomd en kan ze me focking bizar geneog allemaal nog herinneren. tussendoor ging steeds de wekker. tussenpauzes van half uur per wekker.
we gingen met een hele klas naar een egyptishce shit. was wel nice, we zaten echt een kilometer onder de grond in een ruimte waar je het plafond niet eens kon zien. dunne brugjes etc., maar het was hier in breda, en we raakte wat aan waardoor er zand ging stromen. de halve stad zakte weg dus was heel gedoe om dat allemaal te overleven. vervolgens liep ik nog even naar binnen toen het voorbij was en ik zag nog een paar gaten in de grond zitten waar het in was gestroomd
en begon het weer te stromen. dus ik naar buiten rennen... zie ik een paar lichtgevende kisjes.. dus ik zet al mijnpunten op smite (WTFFF) en begindaar een monster te meppen

hahaha gewoon weer eens over diablo 2 gedroomd.
wekker ging, ik zet hem uit en wilde weer terug in de droom (ik weet ook niet warom maar ben echt verslaafd aan dromen..)
ik was ergens in het cafe, deze droom was beetje matrix achtig.. maarja ik had iets heel vaags aan weet niet meer maar ja ik ga pissen en toen zag ik het dus ik kleede me om ging ik terug naar binnen was daar een grote tafel met 1 stoel aan het eind naast een chick en een maat stond daar tegen een paal dus ik ging gewoon naast chick zitten. die mat gaat pissen, schuift de chick op en die gaat op me schoot zitten en zegt op gegeven moment vind jij niet erg toch? het was ook meer een feutailll ofzo weet niet hoe je het schrijft en ze zat zijwaarts snapte.. dus ik had een arm achter der hoofd zodat ze beetje kon leunen. nummers uitgewisseld en was nice chick. vervolgens ergens anders heen, en toen heb ik nog gebanged met een oud klasgenootje.. het einde was beetje wazig... we waren in spanje trouwens. in het dorpje van me opa en oma in de bergen hahaha. straten zijn zooo stijl naar beneden daarzo. Wekker ging
we waren ergens woowww ik herinner me NOG een droom hahah koning... oke we waren dus ergens buiten, het was zonnig en iedereen had speciale rare zonnebrillen en we gingen daar zonnen ofzo met zijn allen.....? (ik had een zonnebril met het gedeelte bij mijn neus 3 diamantjes erop hahaha en hij was paars. shit was fucked up. maarja beetje in de zon liggen. blijken er maar rare vogels en vissen in het water te zitten. dus was vet gevaarlijk maarja het was echt smerig water.. van die breede sloten zegmaar.. meisje i was er ook.. dus ik ging naar i ofzo, moest ik eerst door een paar tuintjes heen lopen. toen kwam ik erachter dat de helft van de zonnende chicks gewoon naakt waren. NICE. maarja ik dus lopen door zo'n hekje, zegt dat meisje je meot oppassen dat je niet op de cavia gaat staan

dusja ik netjes opletten. was ik in een kleedhok ofzo, stond i in haar bikini.. we zeiden wat tegen elkaar en ze lachte. vervolgens ging ik naar me kluis toen ging de wekker weer GODVERRRRR
Vervolgens, deze droom was het COOLST. eerst liep ik ergens buiten ik sprong over het water over van die drijf plateaussss gewoon van hout weet je wel dus ik rennen, die dingen lagen vierkant ergens voor een stuk land, maarja 1 lag scheef ofzo dus ik sprong daarop en ging gelijk door in het water, ik probeerde er weer op te klimmen en spring verder en daar waren iets van 4 duikers bezig in het water iets naar boven te halen maar er zaten haaien. dus ik flikker net in de buurt van die haaien in eht water en dat beest zwom van rechts naar me toe en beet me godverdomme een stuk uit me bovenbeen hahaha was gruwelijk. daarna met die mannen mee, ze hadden het op de een of andere manier snel genezen. zatwen we samen in een helicopter. allemaal zwaar bewapend, had een usp pistool en een TMP uzi geval. we moesten uit de helicopter parachuteren in een bevroren graan veld oid. dus wij springen zak faaacking ver door die bevroren kut planten heen en maar zoeken maar me collegas. ik vond ze gemeen, en 1 was echt een lul, dus ik schroefde een demper op me pistool en toen schoot ik die kerel in zijn gezicht tijdens het lopen... hahahahhaa ik dook gelijk weg maar me collegas zaggen het. dus was heftig. ze kwamen me achterna, ik werd paar keer raak geschoten en belande op de grond dus ik draai me om stonden ze om me heen allemaal schieten en shit, deed pijn in me droom ouwe.. maarja overleefde het gewoon zo'n baas ben ik wel.. ik moest daar weg zien te komen ik weet niet meer hoe ik in de lucht kwam, (parachute en wind ofzo) of ik had de helicopter weer even gepakt die er stond... maarja ik was dus inneens in de lucht, en zag het gebouw waar we eigenlijk heen moesten lopen, (was een facking HOOG soort van ouderwets alleenstaand huis) maar zo hoog dat je het in het echt niet zo zou kunnen bouwen. maarja ik flikkerde gewoooon uit de lucht en moest me verstoppen voor me maten, dus ik pakte die uzi hahahaha en allemaal schieten op dat dak tot er beetje licht te zien was toen viel ik er doorheen, blijven schieten nog een vloer en nog een vloer (en dat iets van 20 verdiepingen serieus, helemaal onderaan knalde ik op de stene grond van een toilet, en er was een kast op het toilet dus die deed ik open, was daar nog een toilet... maarja ik ging me dus verstoppen op die andere toilet hahaha en toen ging de wekker weer.
maar ben nu nog steeds half slapend.. leukste stukken waren, chick scoren (ze was echt onwijs lekker) met i praten en haar weer zien lachen..

en de oude klasgenoot bangen, want die was ook wel nice