d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Effe N Vraagje > klinkt noobisch maar ik weet het echt ni
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,427.00
Dec 10 2006 07:53am
xD

somebody leg mij uit, wat is een dl, deadline?
ik weet ondertussen wat n ft is maar deadline heb ik nog nooit gehad, heb nu op een griffon geboden en dat offer stond als deadline
maar ik weet dus niet wat dat inhoud
somebody help me?

regards, teun
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Dec 10 2006 08:04am
Quote (teunverstraten @ Sun, 10 Dec 2006, 14:53)
xD

somebody leg mij uit, wat is een dl, deadline?
ik weet ondertussen wat n ft is maar deadline heb ik nog nooit gehad, heb nu op een griffon geboden en dat offer stond als deadline
maar ik weet dus niet wat dat inhoud
somebody help me?

regards, teun

Dat betekend dat als je dat offert, de topic maker zegt dan van oke jij hebt dat bedrag geboden, morgen stopt het bieden en is ie van jou als niemand er over heen gaat.. Zeg maar een minimum prijs die je voor een of ander goed wilt hebben.
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Dec 10 2006 09:07am
Wat wolfboy zegt.. dus die griffon waar jij op geboden hebt is van jou na een bepaalde tijd vastgelegd door de verkoper van het item, tenzij iemand anders eroverheen biedt (binnen die deadline). Als je niet weet hoelang dat is moet je dat even vragen.. dat kan varieren van een paar minuten tot dagen.

This post was edited by RestrainedLove on Dec 10 2006 09:09am
Member
Gold: 100.00
Dec 10 2006 09:26am
een deadline en een fasttrade offer/price zijn in prinsiepe acceptabele offers.

het verschil is dat wanneer je een dl offer maakt er vanaf dat moment een vooraf bepaalde tijdsduur ingaat waarin mensen nog kunnen overbidden. bij een ft price ben je eigenlijk moreel verplicht het item zosnel mogelijk te traden (en hogere offers te negeren...)
ik heb het hier over een "morele verplichting" dat is niet een daadwerkelijke verplichting...
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll