hahaeahahaha oke
ik was aan het googlen hoe je minder snel dronke kon worden maar voordat ik het woord dronke intypte kwam klaarkomen als suggestie hahahaha
dus ik ging zo lezen en was wel grappig
Beste lezers,
Ik heb even een vraagje. Ik zit al een tijdje met een probleem. Me vriend en ik hebben sinds een halfjaar seks. Alleen elke keer als we "het" doen komt hij veel te snel klaar. Daarmee bedoel ik: zijn penis is amper in mij en dan komt hij al....
Hij vindt dit zelf ook heel erg vervelend en zou heel graag willen dat ie langer kon doorgaan. Ik hou heel veel van hem en zeg altijd tegen hem dat ik het niet erg vind als hij weer is te snel is gekomen, maar eigenlijk zit ik er wel degelijk mee. Ik vind het erg vervelend om elke keer zo seks te hebben, want voor je het weet is het al voorbij.... Een tijdje geleden heeft hij op internet gelezen dat aftrekken helpt zodat hij kan trainen zeg maar wanneer hij een orgasme voelt. Daar is hij nu al een aantal maanden geleden mee bezig maar het helpt niet echt. Weet iemand misschien wat ik kan doen waardoor hij minder snel komt?
Alvast bedankt!
hahaha die arme jongen rukt zich elke dag HEEEEEELEMAAL SUF
maar dit is dus een van de MEEST voorkomende sexuele problemen bij een man
persoonlijk heb ik er nooit in zo'n extreme vorm last van gehad, oke 1 keer toen ik een meisje ontmaagde hield ik het maar 6 stoten vol maar dat was omdat ze zo fucking strak was. wat een slecht potje seks was dat zeg.. haha maarja verder houdt ik het meestal wel redelijk lang vol. Kon vaak genoeg mijn vriendin eerst laten klaarkomen (wel met voorspel natuurlijk) (dit is trouwens ook afhankelijk van welke stadnjes je doet, sommige standjes waren voor me vriendin bijvoorbeeld veel gevoeliger dan voor mij,, haar benen in me nek, of zei boven op me zittend, haha dan ging haar mond gewoon bijna mee met mijn bewegingen omdat het zo gevoellig was.. ). ik denk dat het ook afhankelijk is van de mate waarop je seks hebt, en dat je er veel gevoeliger voor bent als je het bijvoorbeeld een halfjaar niet hebt gedaan.
ik lees trouwens ook dat die mannen na het klaarkomen gelijk een slappe krijgen....? uhmmm als ik seks heb heb ik zowat voortdurend een stijve :p. als ik na het orgasme naast haar lig word het wel ietsje minder, zodra ik weer begin is hij minstens zo hard! maar pas echt een kwartier na de seks word hij echt slap.
Ik heb er nu het een en ander over gelezen en ben wel blij dat het wel mee valt zeg bij mij.. enige echte te vroeg klaarkomen was na halfjaar geen seks met die maagd... Ik lees nu verhalen over mannen die ELKE keer al klaarkomen zodra ze hem erin steken.. dat lijkt me zwaar klote. haha met drank op lukte het ook een stuk moeilijker hahaha oh dan lagen we te zweten
Jullie nog ervaringen/tips hierover?