d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Gaan Verder!
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Dec 7 2006 12:43pm
Quote (Incompetence @ Thu, Dec 7 2006, 10:36am)
Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 09:06am)
En nee, ik probeer geen politieagentje te spelen hier. Ik ben hier omdat de Moderators me dat gevraagd hebben, niet om elke keer naar gezeur van mensen zoals jij te luisteren.
Misschien is het je dan wel gevraagd, agentje speel je nog steeds. Gezeur komt automatisch wanneer mensen het niet met je eens zijn. Alles of niets.

Over mijn bijdragen aan dit forum, misschien moet je eens een stukje verder terug kijken. Ongeveer de tijd dat het hier nog gezellig was en iedereen elkaar nog niet liep af te zeiken.
Jij bent volgens mij de enige die constant loopt te gooien met "het is hier niet gezellug meer =(". Ik vind het prima hier, wie niet? behalve jij dan.

De regeltjes zijn er gekomen omdat JULLIE er zo'n rotzooi van gemaakt hebben.
Vind jij.

Topics zoals deze zijn ook pure spam. Als je me zonodig wilt flamen maak gerust een topic in de BF of mocht je zonodig  willen discusieren -> PM me.
Waarom is het spam? in de Battlefloor krijg je er enkel buitenstaanders bij met replies als; "/care", "nobody gives a fuck". Problemen als deze mogen best best open worden besproken, zie het maar als sociale controle.

En nee de regeltjes hoeven niet perse strickt nageleeft te worden als jullie je een btje gedragen!
Das balen, want volgens mij 'gedragen' wij ons alleen wanneer de regels strikt worden nageleefd...

Wat heb je er nou toch zo op tegen? Het is vrij duidelijk dat niet iedereen blij met je is, mogen we dat niet bespreken? Wellicht komen we tot een compromie, dat wil toch iedereen?

Ik wacht trouwens ook nog steeds op een antwoord op deze opmerking;

Quote (feargod)
Spammen en andere mensen kleineren om een betere eigendunk te krijgen doe je voortaan maar ergens anders!

Quote (Incompetence)
Dat je denkt dat ik praat zoals ik doe om mijn 'eigendunk' te verhogen, zegt meer over jezelf dan over mij. Daarnaast is er geen sprake van kleineren zolang de tegenovergestelde partij zich gekleineerd voelt. Ik heb nog nooit een negatieve reactie gehad. Dat zegt genoeg, lijkt me.

Quote (feargod)
Ik ben niet de enigste die dat denkt, het is zelfs een feit.

Oh, ja, dat gesprek ging via PM, maar je bent niet zo trouw met antwoorden, des te beter om een voor iedereen te bezichtigen topic te hebben =)
Member
Gold: 2,027.12
Dec 7 2006 12:55pm
ik moet zeggen dat deze sectie dutch forum zonder "spam" saai is , en jij beschouwt bijna alles als spam (tegen feargod) volgens mij, laat ze toch gewoon , meeste zijn geen posthunters en proberen het een beetje gezellig te maken ofzo :S en nu maar hopen dat ik hier niet gewarned voor word >.<

je moet een poll maken
Member
Dec 7 2006 01:11pm
Quote (vxx-ownage @ Thu, Dec 7 2006, 06:55pm)
ik moet zeggen dat deze sectie dutch forum zonder "spam" saai is , en jij beschouwt bijna alles als spam (tegen feargod) volgens mij, laat ze toch gewoon , meeste zijn geen posthunters en proberen het een beetje gezellig te maken ofzo :S en nu maar hopen dat ik hier niet gewarned voor word >.<

je moet een poll maken

Aan welke opties dacht je? =)
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 7 2006 02:06pm
Quote (Incompetence @ Thu, Dec 7 2006, 07:43pm)
Quote (Incompetence @ Thu, Dec 7 2006, 10:36am)
En nee, ik probeer geen politieagentje te spelen hier. Ik ben hier omdat de Moderators me dat gevraagd hebben, niet om elke keer naar gezeur van mensen zoals jij te luisteren.
Misschien is het je dan wel gevraagd, agentje speel je nog steeds. Gezeur komt automatisch wanneer mensen het niet met je eens zijn. Alles of niets.

Over mijn bijdragen aan dit forum, misschien moet je eens een stukje verder terug kijken. Ongeveer de tijd dat het hier nog gezellig was en iedereen elkaar nog niet liep af te zeiken.
Jij bent volgens mij de enige die constant loopt te gooien met "het is hier niet gezellug meer =(". Ik vind het prima hier, wie niet? behalve jij dan.

De regeltjes zijn er gekomen omdat JULLIE er zo'n rotzooi van gemaakt hebben.
Vind jij.

Topics zoals deze zijn ook pure spam. Als je me zonodig wilt flamen maak gerust een topic in de BF of mocht je zonodig&nbsp; willen discusieren -> PM me.
Waarom is het spam? in de Battlefloor krijg je er enkel buitenstaanders bij met replies als; "/care", "nobody gives a fuck". Problemen als deze mogen best best open worden besproken, zie het maar als sociale controle.

En nee de regeltjes hoeven niet perse strickt nageleeft te worden als jullie je een btje gedragen!
Das balen, want volgens mij 'gedragen' wij ons alleen wanneer de regels strikt worden nageleefd...

Wat heb je er nou toch zo op tegen? Het is vrij duidelijk dat niet iedereen blij met je is, mogen we dat niet bespreken? Wellicht komen we tot een compromie, dat wil toch iedereen?

1. Het komt misschien een btje grof over, maar hier hebben jullie weinig tot niets in te brengen.

2. Ik heb me daar al over heen gezet, feit blijft dat jullie je aan de regels moeten houden. Persoonlijk kom ik hier al niet meer voor mijn lol.

3. Dat vinden de moderators, niet ik. Hoewel ik het wel met ze eens ben. Iedereen op dit forum loopt elkaar alleen maar af te zeiken. Of het zijn zinloze discussies.

4. De BF is er om mensen af te zeiken en te flamen, de dutch fora niet. En op de een of andere manier komen alle topics hierover steeds weer op hetzelfde uit, een nutteloze discussie waardoor niks verandert en het alleen maar weer uit loopt in flaming.

5. Ik wil de regeltjes best streng naleven, enigste wat er dan gebeurt is meer closed topics + warns + uiteindelijk suspensions. En ik denk niet dat iedereen daar blij van wordt, zelfs ik niet. Denk je dat ik het leuk vind om jullie steeds te moeten warnen enzovoorts? Niet dus. Ik doe het alleen omdat het nodig is. Als jullie je gewoon een btje gedragen en elkaar niet steeds afzeiken of ruzie gaan maken heb je van mij geen last.

Tussen de quotes door, ja ik hoop dat we tot een compromie komen, dat zou mij (en jullie uiteraard) een boel problemen schelen. Ik heb totaal geen intresse in JM dus als het even kan probeer zaken die voor JM's zijn te vermijden.

CODE
[Incompetence]Dat je denkt dat ik praat zoals ik doe om mijn 'eigendunk' te verhogen, zegt meer over jezelf dan over mij. Daarnaast is er geen sprake van kleineren zolang de tegenovergestelde partij zich gekleineerd voelt. Ik heb nog nooit een negatieve reactie gehad. Dat zegt genoeg, lijkt me.
[feargod][b]Ik ben niet de enigste die dat denkt, het is zelfs een feit.[/b]

Je kan beter vragen wie niet, ook al durven ze er niet allemaal voor uit te komen.

This post was edited by feargod on Dec 7 2006 02:27pm
Member
Dec 7 2006 02:15pm
Erm.. zou je je quotes kunnen fixen? Het is nogal klote om te lezen zo =\
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 7 2006 02:29pm
Ik heb speciaal voor jou de moeite genomen, de quotes wouden nie erg meewerken dry.gif
Member
Gold: 2,027.12
Dec 7 2006 02:50pm
Quote (Incompetence @ Thu, Dec 7 2006, 07:11pm)
Quote (vxx-ownage @ Thu, Dec 7 2006, 06:55pm)

je moet een poll maken

Aan welke opties dacht je? =)

-om het ECHTE spam te closen/warnen (niet van die kleine grappige dingentjes ^__^)
-feargod doet goed werk
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Dec 7 2006 02:55pm
feargod krijgt aandacht biggrin.gif

incompetence is een zeikerd, en feargod houd zich aan de regels.

ohja, incompetence '' het clubje '' wat jij het noemt vind ik zwaar zielig.

feargod, blijf zo doorgaan biggrin.gif
Member
Dec 7 2006 02:58pm
Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 08:06pm)
1. Het komt misschien een btje grof over, maar hier hebben jullie weinig tot niets in te brengen.

2. Ik heb me daar al over heen gezet, feit blijft dat jullie je aan de regels moeten houden. Persoonlijk kom ik hier al niet meer voor mijn lol.

3. Dat vinden de moderators, niet ik. Hoewel ik het wel met ze eens ben. Iedereen op dit forum loopt elkaar alleen maar af te zeiken. Of het zijn zinloze discussies.

4. De BF is er om mensen af te zeiken en te flamen, de dutch fora niet. En op de een of andere manier komen alle topics hierover steeds weer op hetzelfde uit, een nutteloze discussie waardoor niks verandert en het alleen maar weer uit loopt in flaming.

5. Ik wil de regeltjes best streng naleven, enigste wat er dan gebeurt is meer closed topics + warns + uiteindelijk suspensions. En ik denk niet dat iedereen daar blij van wordt, zelfs ik niet. Denk je dat ik het leuk vind om jullie steeds te moeten warnen enzovoorts? Niet dus. Ik doe het alleen omdat het nodig is. Als jullie je gewoon een btje gedragen en elkaar niet steeds afzeiken of ruzie gaan maken heb je van mij geen last.

Over welke moderators heb je het? er is er maar 1 die Nederlands spreekt en dat is Neo. Dingen lopen misschien uit op 'nuttelozen discussies', maar wat maakt dat uit? Kiezen we daar niet zelf voor? Iedereen kan zeggen 'ik wil het hierbij laten'.

Volgende; 'spam'. Moderators schijnen de enige te zijn die de, soms juist zoveel zeggende, 'one-worders' als spam zien. Wat denk jij?

Wat dat 'flamen' betreft; mag iemand niet op zijn plaats gewezen worden wanneer hij een absurde opmerking maakt? Ik noem als voorbeeld mijn akkefietje met 'xycho2d' in mijn Vista topic;
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=4585926&st=20

Is het gebruik van sterke taal flamen? Moet het niet zo zijn dat er pas sprake is van een flame wanneer de 'geflamede' dat vind? Het zal mij aan mn aars roesten als iemand mij een klootmongool noemt. Als ik Overkill een 'debiele patatvretende fluitbelg' noem dan zal hem dat ook weinig doen, iets wat in jouw ogen een 'flame' is.

Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 08:06pm)
Je kan beter vragen wie niet, ook al durven ze er niet allemaal voor uit te komen.

Oh, haha ja, ik ben gevaarlijk en angstaanjagend. Dat was ik even vergeten.

Quote (DutchHooligan @ Thu, Dec 7 2006, 08:55pm)
Waar heb je het over? Ik heb 'het clubje' nog helemaal niet in de mond genomen.

This post was edited by Incompetence on Dec 7 2006 02:59pm
Member
Gold: 774.55
Dec 7 2006 03:13pm
Quote (DutchHooligan @ Thu, Dec 7 2006, 08:55pm)
feargod krijgt aandacht biggrin.gif

incompetence is een zeikerd, en feargod houd zich aan de regels.

feargod, blijf zo doorgaan biggrin.gif

idd
beetje zielig om hierover een topic te opene negeer em dan gewoon

het is aan een persoon gericht deze topic dus pm em gewoon :/
of wil je zo graag dat iederen ziet hoe " cool " je bent

This post was edited by xycho2d on Dec 7 2006 03:18pm
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll