d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 'dutch-d2jsp-meeting' > poging 2, dus ontopic houden graag...
12323Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 12,649.00
Dec 4 2006 06:49am
Quote (MarkIris @ Mon, 4 Dec 2006, 13:40)
Maar om even ontopic te blijven: De 'Dutch-d2jsp-meeting'...
{en 15 minuten later was het topic gesloten (door een Fransman die dus wss niet eens wist waar het over ging...), dus hier poging 2 vanaf mijn kant}

Uw aandacht
Graag serieuze posts als er nog mensen zijn die serieus hiermee door willen gaan. Heb je geen affiniteit met deze activiteit, verpest het dan aub niet voor anderen!

Prioriteit lijkt me om een geschikte locatie te vinden en daaruitvolgend een datum en evt dingen om te doen.
Waar iedereen ongeveer woont hebben we in kaart gebracht (letterlijk) en daar is een 'centrale zone' uit voort gekomen:

Lijkt mij dat we ergens in dit centrale gebied op zoek moeten naar een locatie.

Ideeen waren oa: grote tent op een weiland, iemands schuur, dicotheek, cafe, etc.
*Grote tent, lijkt me niet dat het zo groot word.
*Iemands schuur zou kunnen als we een beter idee hebben wie er precies allemaal komen. Bij veel mensen lijkt me dat niet handig.
*Discotheek lijkt mij (en anderen) niet handig ivm geluidsniveau.
*Cafe lijkt mij beste optie: gezellig, eten+drinken, makkelijk te vinden, ...

Deelnemers
Om even duidelijk te hebben wie het allemaal wat lijkt zal ik proberen een lijstje bij te houden. Dit kunnen we doen door iedereen weer te laten posten, maar dan stuurt iemand wss weer een Mod op ons af wink.gif
Ik zal voorstellen om hier dus alleen serieus te posten. We hebben al een redelijk beeld lijkt me en dan zal ik bij de volgende úpdate' van mijn kant proberen een deelnemerslijst te maken afgaande op posts uit het vorge topic.

Kosten
Wat wil iedereen betalen? Denk hierbij aan dingen als,
*Vervoer: op eigen gelegenheid?
*Eten: kan gezamenlijk geregeld worden, iets halen/laten bezorgen. Reken hiervoor op 5-10euro.
*Drinken: ligt aan de locatie. In cafe zouden we een pot kunnen maken (maar zo goed ken ik jullie ook weer niet, no offense)of ieder voor zich. In 'iemands schuur' gewoon wat drank en snachs halen en kosten delen.
*Overig: nog meer ideeen wat geld kan gaan kosten?

Activiteit
We kunnen gewoon een cafe bezetten en kijken wat er terecht komt. Wat ook kan (maar extra kosten meebrengt) is bv naar een pretpark oid gaan. Nog frisse ideeen hiervoor?

Update
Ik zal proberen over een paar dagen te kijken of een 'update' hier op z'n plaats is en er een bouwen. Er zal dan ook een globale deelnemerslijst komen uit het vorige topic. Verder, ga je gang, maar zoals gezegd "verpest het niet voor andere".

Gz Mark.

This post was edited by MarkIris on Dec 4 2006 06:51am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 4 2006 07:24am
Ik doe uiteraard mee.
Ooit gedacht aan wanneer het uiteindelijk zal plaatsvinden?
Mij lijkt een pretpark bij zomerdag perfect...

Het eerste rondje is trouwens op mij ^^
Member
Dec 4 2006 07:30am
Hmm, als ik zou kunnen zou ik ook komen ohmy.gif
Ik woon daar tussen Tom en Twan in ongeveer biggrin.gif
Ehm, over de plaats... ik zou wel iets doen wat niet leeftijdgebonden is.. ikzelf ben 15, en zou op bepaalde plekken niet kunnen komen als ze mij om m'n ID pas vragen.
Member
Gold: 14,931.00
Dec 4 2006 08:22am
Quote (KillingScream @ Mon, 4 Dec 2006, 14:30)
Hmm, als ik zou kunnen zou ik ook komen ohmy.gif
Ik woon daar tussen Tom en Twan in ongeveer biggrin.gif
Ehm, over de plaats... ik zou wel iets doen wat niet leeftijdgebonden is.. ikzelf ben 15, en zou op bepaalde plekken niet kunnen komen als ze mij om m'n ID pas vragen.

haha, mag wel onder ouderlijke begeleiding

*hoi* tongue.gif
Member
Gold: 31.00
Dec 4 2006 09:29am
Erg leuk idee, maar denk niet dat er erg veel man serieus op in zou gaan en uiteindelijk komt opdagen. Ik zelf kom ook niet, simpel weg omdat ik (En ik zal eerlijk zijn) liever uitga met maten die ik ken en dus (waarschijnlijk) een leukere tijd zal hebben wink.gif
Member
Gold: 11.33
Dec 4 2006 10:10am
Ik kom wel!!
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 4 2006 10:12am
Het lijkt mij een leuk idee en als het kan ben ik er uiteraard ook wink.gif

Kosten en plaats maken mij niet zoveel uit.

Naar een café gaan lijkt mij wel leuk wink.gif

Quote (MarkIris @ Mon, Dec 4 2006, 01:49pm)
Quote (MarkIris @ Mon, 4 Dec 2006, 13:40)
Maar om even ontopic te blijven: De 'Dutch-d2jsp-meeting'...
{en 15 minuten later was het topic gesloten (door een Fransman die dus wss niet eens wist waar het over ging...)

Om hier nog even op in te gaan, die Fransman wist heel goed waar het over ging. Je moet niet zomaar dingen aannemen. Hij weet echt wel waarom hij iets doet. De vorige topic hierover was geclosed omdat iedereen elkaar maar liep te kleineren. Het was zo erg dat het zelfs Caitlin opviel dry.gif
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Dec 4 2006 10:16am
Quote (CursedWater @ Mon, 4 Dec 2006, 14:24)
Ik doe uiteraard mee.

Nu durf je dat wel te zeggen, het feest of hoe het dan ook gaat heten zal er toch niet komen, dus bij deze betaal ik het 2e rondje! ^^
Banned
Warn: 60%
Dec 4 2006 10:27am
Quote (wolfboy @ Mon, Dec 4 2006, 04:16pm)
Quote (CursedWater @ Mon, 4 Dec 2006, 14:24)
Ik doe uiteraard mee.

Nu durf je dat wel te zeggen, het feest of hoe het dan ook gaat heten zal er toch niet komen, dus bij deze betaal ik het 2e rondje! ^^

Dan ben ik goedkoop uit, lijkt me zo...

Quote (Fear)
De vorige topic hierover was geclosed omdat iedereen elkaar maar liep te kleineren

Zucht, je kan ook te gevoelig zijn. =S
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 4 2006 11:10am
Quote (DemOnatOr @ Mon, 4 Dec 2006, 17:29)
Erg leuk idee, maar denk niet dat er erg veel man serieus op in zou gaan en uiteindelijk komt opdagen. Ik zelf kom ook niet, simpel weg omdat ik (En ik zal eerlijk zijn) liever uitga met maten die ik ken en dus (waarschijnlijk) een leukere tijd zal hebben wink.gif

hmm hetzelfde hier sad.gif((
ik zou jullie dan allemaal zien straks maar eigenlijk zijn jullie dan maar een groep vreemde voor mij... ik denk in ieder geval dat mensen irl veel verschillen van hoe ze zijn op een internet forum tongue.gif nja als plaats lijkt mij een pretpark ook het best walibi ofzo of de efteling
Go Back To Nederlands Topic List
12323Next
Add Reply New Topic New Poll