Quote (MarkIris @ Mon, 4 Dec 2006, 13:40)
Maar om even ontopic te blijven: De 'Dutch-d2jsp-meeting'...
{en 15 minuten later was het topic gesloten (door een Fransman die dus wss niet eens wist waar het over ging...), dus hier poging 2 vanaf mijn kant}
Uw aandachtGraag serieuze posts als er nog mensen zijn die serieus hiermee door willen gaan. Heb je geen affiniteit met deze activiteit, verpest het dan aub niet voor anderen!
LocatiePrioriteit lijkt me om een geschikte locatie te vinden en daaruitvolgend een datum en evt dingen om te doen.
Waar iedereen ongeveer woont hebben we in kaart gebracht (letterlijk) en daar is een 'centrale zone' uit voort gekomen:

Lijkt mij dat we ergens in dit centrale gebied op zoek moeten naar een locatie.
Ideeen waren oa: grote tent op een weiland, iemands schuur, dicotheek, cafe, etc.
*Grote tent, lijkt me niet dat het zo groot word.
*Iemands schuur zou kunnen als we een beter idee hebben wie er precies allemaal komen. Bij veel mensen lijkt me dat niet handig.
*Discotheek lijkt mij (en anderen) niet handig ivm geluidsniveau.
*Cafe lijkt mij beste optie: gezellig, eten+drinken, makkelijk te vinden, ...
DeelnemersOm even duidelijk te hebben wie het allemaal wat lijkt zal ik proberen een lijstje bij te houden. Dit kunnen we doen door iedereen weer te laten posten, maar dan stuurt iemand wss weer een Mod op ons af

Ik zal voorstellen om hier dus alleen serieus te posten. We hebben al een redelijk beeld lijkt me en dan zal ik bij de volgende úpdate' van mijn kant proberen een deelnemerslijst te maken afgaande op posts uit het vorge topic.
KostenWat wil iedereen betalen? Denk hierbij aan dingen als,
*Vervoer: op eigen gelegenheid?
*Eten: kan gezamenlijk geregeld worden, iets halen/laten bezorgen. Reken hiervoor op 5-10euro.
*Drinken: ligt aan de locatie. In cafe zouden we een pot kunnen maken (maar zo goed ken ik jullie ook weer niet, no offense)of ieder voor zich. In 'iemands schuur' gewoon wat drank en snachs halen en kosten delen.
*Overig: nog meer ideeen wat geld kan gaan kosten?
ActiviteitWe kunnen gewoon een cafe bezetten en kijken wat er terecht komt. Wat ook kan (maar extra kosten meebrengt) is bv naar een pretpark oid gaan. Nog frisse ideeen hiervoor?
UpdateIk zal proberen over een paar dagen te kijken of een 'update' hier op z'n plaats is en er een bouwen. Er zal dan ook een globale deelnemerslijst komen uit het vorige topic. Verder, ga je gang, maar zoals gezegd "verpest het niet voor andere".
Gz Mark. This post was edited by MarkIris on Dec 4 2006 06:51am