Quote (shadowstriker89 @ 16 Feb 2011 14:36)
Maar quiten dus en vol op havo en anders volgend jaar die toets?
Ik moet nu eco, m en o, Gs, ak, wisA en heb dus 3 maanden voor 5 vakken.. Is dat haalbaar? Word maar 1x per week uitgaan en minder chillen op de kamer met maten natuurlijk.
Natuurlijk is het haalbaar.
Ik heb 3 vakken in 4 weken gedaan. besloot na mijn zomervakantie (Duiken in Egypte jonge!) dat ik HBO wilde doen schreef me in voor een toelatingstoets die over 4 weken was.
Het heeft nog een week geduurd voordat ik wist wat ik allemaal moest doen voor die toets. Heb meteen de boeken gehaald die als voorbereiding aangeraden werden en ben gaan blokken.
Kheb effectief dus minder dan 3 weken gehad om de vakken te leren.
Het gaat om je inzet. Get your priorities straight. Even niet stappen, of neuken, of hangen met je matties, of een biertje op vrijdag avond. het duurt maar even.
Quote (MarkIris @ 16 Feb 2011 20:19)
En dat terwijl hij ze in z'n topics (gelukkig maar) gescheiden houd

Mijn 'studietijd':
HAVO = eitje

geen idee wat te doen
VWO = eitje

geen idee wat te doen
Uni; Diergeneeskunde = ingeloot, veel te theoretisch voor me, ongemotiveerd

gestopt na 2,5maand
HBO; Diermanagement = party time!, uitdagend, gehaald, studie kon in 3,5jr en heb er 5jr over gedaan

diploma!
Werk nu op MBO-niveau = leuk werk, leuke collega's, groeiend bedrijf

Misschien nog een studie doen die beter bij m'n huidige werk aansluit...
Mijn advies: doe wat je gevoel zegt, waar je zelf gemotiveerd voor bent. Beter iets halen
met vertraging dan helemaal niks halen.
(might be back later, have to go now)Das een omgekeerde ontwikkeling vergeleken met wat ik nu door maak. Jij ging in het begin heel goed en bent daarna omlaag gegaan (dat mag ik wel zeggen als je aan de uni studeerde en nu MBO werk doet, maar als je het naar je zin hebt is dat natuurlijk geen probleem)
This post was edited by Hellskin on Feb 17 2011 04:15pm