d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Poep Rapportage. > Om Het Niveau Op Pijl Te Houden
123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 18 2011 03:05pm
dus jongens. alleen serieuze posts hier.
geen feargod dus lekker posten over je poep!
mijn poep van vandaag.

sochtends lukte het niet dus heel de dag op school tot 5 met mijn poep rond gelopen. ik vind het niet chil om te poepen op school
ik kwam thuis, eerst boodschappen gedaan met me huisgenootje (ze vertelde dat ze me wel leuk vind LOL) daarna gaan koken en terwijl me kip aan het ontdooien was in de magnetron heb ik een pik zwarte harde uitgescheten.
vervolgens heb ik mijn gebakken aardappelschijfjes + kip filet met appelmoes op gegeten en kwam me moeder langs met een tas met eten.. haha. nadat ze weg ging ging ik nog eens schijten. Een licht bruine drol deze keer, kwa structuur ietsje zachter dan die hiervoor maar nog steeds hard genoeg zodat ik weinig tot geen schijt op het papier kreeg tijdens het afvegen.
nu, 10 uur savon'ds moet ik voor de derde keer poepen binnen 5 uur tijd. Ik ga dus zo kijken wat het word. Mijn poepritme is de laatste tijd erg uit ballans! paar dagen niks en dan weer 3 op 1 dag..

dit topic is dus om je eigen Poep-log bij te houden en te discussieren over de conditie van onze drollen.
Member
Gold: 70,686.51
Jan 18 2011 03:28pm
bij harde poep meer vezels eten anders beschadig je dadelijk nog je darmen!
Banned
Jan 18 2011 03:34pm
ik dacht juist bij zachte poep zodat hij harder werd zegmaar door meer bouwstoffen...
mijn 3e poep van vandaag van zojuist was nog net iets zachter dan de rest en het eind was beetje branderig... moest meerdere malen vegen. Ik denk dat deze poep is ontstaan uit de aardappelschijfjes+mayonaise. dit spul gaat altijd snel door me darmen heen.
Member
Gold: 0.02
Jan 18 2011 04:12pm
Poep-ritme uit balans?
Zocht laatst even op wat die ontzettende pijn in mijn linker onderbuik was.
Stond bij dat het kanker kon zijn, maar dan moest mijn poep-ritme ook uit balans zijn en dat issie dan weer niet.

Trouwens 3 keer kakken op een dag lijkt me echt niet chill.
Ik ga één keer in de week ofzo!

Maar 3 uur geleden was ik even aan het pissen en mijn iemand zei ook dat hij moest, dus heb ik even geprobeerd te kakken om vervelend te doen.
En het lukte wel..
Member
Gold: 70,686.51
Jan 18 2011 04:18pm
Quote (Pattern @ Jan 18 2011 11:12pm)
Poep-ritme uit balans?
Zocht laatst even op wat die ontzettende pijn in mijn linker onderbuik was.
Stond bij dat het kanker kon zijn, maar dan moest mijn poep-ritme ook uit balans zijn en dat issie dan weer niet.

Trouwens 3 keer kakken op een dag lijkt me echt niet chill.
Ik ga één keer in de week ofzo!

Maar 3 uur geleden was ik even aan het pissen en mijn iemand zei ook dat hij moest, dus heb ik even geprobeerd te kakken om vervelend te doen.
En het lukte wel..

als je weinig poept eet je gezond ^^
Banned
Jan 18 2011 04:20pm
dus misschien waarschuwt mijn poep me voor een kanker tumor? Ik ga meestal 1x per dag. Ik had een tijd dat ik altijd vroeg in de ochtend scheite maar niet wanneer ik net uit bed kwam.. echt weken achter elkaar steeds bij stage gepoept. Daar zaten een paar heftig grote drollen tussen.
Member
Gold: 0.02
Jan 18 2011 04:26pm
Quote (187ci @ 19 Jan 2011 00:18)
als je weinig poept eet je gezond ^^

Hmm geen idee.. alleen er was een tijd dat het zelfs minder was dan 1x per week en dat lijkt me niet echt gezond, hehe.
Maar de dokter kon me wel van die gore zoutzakjes geven om beter te gaan schijten maar hielp niks, zal wel gewoon zo horen dan.

Quote (shadowstriker89 @ 19 Jan 2011 00:20)
dus misschien waarschuwt mijn poep me voor een kanker tumor? Ik ga meestal 1x per dag. Ik had een tijd dat ik altijd vroeg in de ochtend scheite maar niet wanneer ik net uit bed kwam.. echt weken achter elkaar steeds bij stage gepoept. Daar zaten een paar heftig grote drollen tussen.

hehehe, misschien wel.

Zal stage leuk gevonden hebben dan! :D
Ik ken wel iemand die ontslagen is bij zijn bijbaantje als fietsenmakert omdat hij de hele dag koffieruften zat te laten in de werkplaats volgens hem.
Member
Gold: 9,420.00
Jan 19 2011 09:32am
Quote (Pattern @ 19 Jan 2011 00:26)
Hmm geen idee.. alleen er was een tijd dat het zelfs minder was dan 1x per week en dat lijkt me niet echt gezond, hehe.
Maar de dokter kon me wel van die gore zoutzakjes geven om beter te gaan schijten maar hielp niks, zal wel gewoon zo horen dan.

hehehe, misschien wel.

Zal stage leuk gevonden hebben dan! :D
Ik ken wel iemand die ontslagen is bij zijn bijbaantje als fietsenmakert omdat hij de hele dag koffieruften zat te laten in de werkplaats volgens hem.

Ik ga 2 x per dag. en naar mijn weten is 1 x per week niet echt gezond hoor. Als je ontlasting lang in je darmen blijft neemt je lichaam die afvalstoffen weer op.
Member
Gold: 16.93
Jan 19 2011 09:35am
Quote (LaZoRr @ Jan 19 2011 04:32pm)
Ik ga 2 x per dag. en naar mijn weten is 1 x per week niet echt gezond hoor. Als je ontlasting lang in je darmen blijft neemt je lichaam die afvalstoffen weer op.

Hou de medische praat maar voor mensen die er iets van af weten.
Member
Gold: 9,420.00
Jan 19 2011 10:01am
Quote (Demonsangel @ 19 Jan 2011 17:35)
Hou de medische praat maar voor mensen die er iets van af weten.

Quote (LaZoRr @ 19 Jan 2011 17:32)

Dan zou ik zeggen begin er aan en vertel dan hoe het allemaal zit.

Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll