d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Politie En Tatoeages. > Opinion Pl0x.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.02
Jan 11 2011 12:53pm
Hallo mensen.

Een rare vraag!

Ik zit erover na te denken om een tatoeage te nemen aan de binnenkant van mijn lip.
Aangezien ik later bij de politie wil gaan werken vroeg ik me af of dit verstandig is. Ik weet dat het hebben van zichtbare tatoeages niet echt een goede indruk maakt. Maar kan een niet-zichtbare tatoeage ook een probleem geven?
Member
Gold: 100.00
Jan 11 2011 01:13pm
Quote (Pattern @ 11 Jan 2011 20:53)
Hallo mensen.

Een rare vraag!

Ik zit erover na te denken om een tatoeage te nemen aan de binnenkant van mijn lip.
Aangezien ik later bij de politie wil gaan werken vroeg ik me af of dit verstandig is. Ik weet dat het hebben van zichtbare tatoeages niet echt een goede indruk maakt. Maar kan een niet-zichtbare tatoeage ook een probleem geven?

Waarom zou je in godsnaam een tattoo aan de binnenkant van je lip willen? ik heb ze vaker gezien. wat een onzin.
als je dan toch een niet zichbare tattoo wil. neem dan een tattoo op je boven been ofzo.

Zolang de politie je tattoo niet kan zien is er niks aan de hand. Maar als je er zoiets zet als: "ACAB - Suicide terrors - skinhead - crackdealer" of iets in die richting en ze komen er achter. dan kunnen ze er vragen over stellen.
ligt er een beetje aan hoe maatschappelijk aanvaard het gene is wat er staat.

Maar zolang ze er niet achter komen (en hoe zouden ze dat?) dan is er niks aan de hand.

Btw, was jij niet van marokaanse afkomst?
Member
Jan 11 2011 02:01pm
Quote (Hellskin @ 11 Jan 2011 21:13)
Waarom zou je in godsnaam een tattoo aan de binnenkant van je lip willen? ik heb ze vaker gezien. wat een onzin.
als je dan toch een niet zichbare tattoo wil. neem dan een tattoo op je boven been ofzo.

Zolang de politie je tattoo niet kan zien is er niks aan de hand. Maar als je er zoiets zet als: "ACAB - Suicide terrors - skinhead - crackdealer"  of iets in die richting en ze komen er achter. dan kunnen ze er vragen over stellen.
ligt er een beetje aan hoe maatschappelijk aanvaard het gene is wat er staat.

Maar zolang ze er niet achter komen (en hoe zouden ze dat?) dan is er niks aan de hand.

Btw, was jij niet van marokaanse afkomst?

marokkaanse afkomst?
Ik weet niet hoe je daarbij komt. Word wel vaak gevraagd of ik een halfbloedje ben vanwege mijn donkere ogen en haar.
Maar ben gewoon Nederlands!

En ik hou niet zo van kleine tattoo's op grote open plekken. Dan lijkt het zo'n kauwgom plakplaatje. Weet niet of mensen dat snappen maar ik vind het persoonlijk niks..
Dus vandaar de binnenkant van mijn lip. En ik ben van plan 666 neer te zetten. Dus niet zo ernstig als crackdealer maar helemaal onschuldig ook weer niet?
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 11 2011 02:18pm
alsof satan zijn kwakje permanent in jou mond heeft geplant.

Ik heb er welleens over nagedacht om een kleine smiley te nemen onder mijn grote teen...
Member
Gold: 6,940.00
Jan 11 2011 03:19pm
tering zielig
vieze homo

neem een echte tattoo
Member
Jan 11 2011 03:35pm
Quote (1995 @ 11 Jan 2011 23:19)
tering zielig
vieze homo

neem een echte tattoo

Riskeer ik mijn toekomst niet voor.
En zoals ik al zei, als ik een ''echte'' tattoo zou nemen zou ik waarschijnlijk een sleeve nemen (hele arm vol).

Omdat het anders zo'n plakplaatje lijkt.
Member
Gold: 100.00
Jan 11 2011 03:45pm
Sorry, ik haal je door de war met Elephant. (die zat ook wel eens op het MA forum).

ik snap niet dat mensen het tof vinden om een tattoo achter hun lip te zetten.
Member
Jan 11 2011 04:07pm
Quote (Hellskin @ 11 Jan 2011 23:45)
Sorry, ik haal je door de war met Elephant. (die zat ook wel eens op het MA forum).

ik snap niet dat mensen het tof vinden om een tattoo achter hun lip te zetten.

Super veel mensen vinden het onzin, kan ik ook best begrijpen omdat het duur is en niemand ziet het dus het heeft eigenlijk geen nut.
Heb ook gelezen dat het snel kan vervagen dus dat zou ik even verder moeten uitzoeken.

Maar het probleem is gewoon dat ik mijn toekomst niet wil verkloten door een tattoo, hoe graag ik ook één wil.
Dan maar op een plek die niet zichtbaar is. En opzich vind ik het best hard.
Member
Gold: 70,686.51
Jan 11 2011 04:29pm
het schijnt zo te zijn dat er best veel risico bijzit als je op je lip laat tatoeëren

en met dat bedoel ik dat hij of er na een paar jaar niet meer uitziet, of in het begin al ^^

en 666? bedenk dan iets origineels zoals een schildpad! -.-
Member
Gold: 11.33
Jan 11 2011 04:29pm
Quote (187ci @ 11 Jan 2011 23:29)
het schijnt zo te zijn dat er best veel risico bijzit als je op je lip laat tatoeëren

en met dat bedoel ik dat hij of er na een paar jaar niet meer uitziet, of in het begin al ^^

en 666? bedenk dan iets origineels zoals een schildpad! -.-

Beat me to it.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll