d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste Manier Om Sorry Te Zeggen > Tegen Een Meisje!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 11.33
Jan 4 2011 03:35pm
Oke, normaal lees ik dit soort shit liever van Eduard, maar met oud en nieuw was ik flink dronken en heb dingen gezegd/gesmst die niet konden tegen mijn 'vriendin'. Wat do? Ze zegt dat ze wel bij zou draaien, maar wel redelijk van mijn opmerkingen baalde. Wil het wel echt goedmaken, maar gewoon sorry zeggen oid is ook zo suf. Iemand nog leuk advies?
Member
Gold: 886.50
Jan 4 2011 04:16pm
"sorry, ik was zat"
Member
Gold: 0.30
Jan 4 2011 04:52pm
Een algemene sorry of wat dan ook klinkt sowieso suf, maar het is nogal moeilijk om te zeggen wat je moet doen om het goed te maken als we niet precies weten wat je fout hebt gedaan. Ik veronderstel dat je het niet zo leuk zal vinden om hier te posten wat je precies uitgevreten hebt, maar ik vrees dat het toch zal moeten als je degelijk advies wil krijgen.
Wat wel positief is, is dat ze al gezegd heeft dat ze wel bij zou draaien, dat opent perspectieven. Een handig trucje: een week of 3-4 nadat ze al bijgedraaid is, begin jij er opnieuw over. Dat lijkt misschien raar want het is uiteraard makkelijker om het achteraf gewoon dood te zwijgen, maar je kan veel goedmaken door iets te zeggen in de aard van "Schat, we moeten eens praten, ik weet dat het nu weer goed gaat tussen ons maar wat er met oudejaar gebeurd is zit me nog altijd niet lekker. Ik denk er nog veel aan terug en die dingen die ik toen gezegd heb had ik nooit mogen zeggen, hoe dronken ik ook was. Ik hoop dat je weet dat ik het echt niet meende en dat ik er nog altijd veel spijt van heb." Basically is dat een gewone standaard-sorry, maar door hem achteraf te uiten als er eigenlijk niets meer aan de hand is scoor je vast goeie punten. Ze kan wel zeggen dat ze er overheen is maar in haar achterhoofd zal het waarschijnlijk nog wel een tijdje langer blijven spoken.
Maar ja, daar ben je momenteel nog niet zo veel mee natuurlijk.
Member
Gold: 9,420.00
Jan 5 2011 12:48am
Quote (ReadyAimFire @ 5 Jan 2011 00:52)
Een algemene sorry of wat dan ook klinkt sowieso suf, maar het is nogal moeilijk om te zeggen wat je moet doen om het goed te maken als we niet precies weten wat je fout hebt gedaan. Ik veronderstel dat je het niet zo leuk zal vinden om hier te posten wat je precies uitgevreten hebt, maar ik vrees dat het toch zal moeten als je degelijk advies wil krijgen.
Wat wel positief is, is dat ze al gezegd heeft dat ze wel bij zou draaien, dat opent perspectieven. Een handig trucje: een week of 3-4 nadat ze al bijgedraaid is, begin jij er opnieuw over. Dat lijkt misschien raar want het is uiteraard makkelijker om het achteraf gewoon dood te zwijgen, maar je kan veel goedmaken door iets te zeggen in de aard van "Schat, we moeten eens praten, ik weet dat het nu weer goed gaat tussen ons maar wat er met oudejaar gebeurd is zit me nog altijd niet lekker. Ik denk er nog veel aan terug en die dingen die ik toen gezegd heb had ik nooit mogen zeggen, hoe dronken ik ook was. Ik hoop dat je weet dat ik het echt niet meende en dat ik er nog altijd veel spijt van heb." Basically is dat een gewone standaard-sorry, maar door hem achteraf te uiten als er eigenlijk niets meer aan de hand is scoor je vast goeie punten. Ze kan wel zeggen dat ze er overheen is maar in haar achterhoofd zal het waarschijnlijk nog wel een tijdje langer blijven spoken.
Maar ja, daar ben je momenteel nog niet zo veel mee natuurlijk.

een algemene sorry is suf daar ben ik het met ready eens en met een kado bloemen etc aankomen is ook vrij cheap. Het beste is gewoon bij elkaar komen en er goed over praten. Misschien dat er bij jouw een reden was of dat je boos was dat je die dingen er zo hebt uitgeflapt en die los staan van jouw relatie met jouw vriendin. Dan kun je altijd beginnen van ik was boos omdat ..... of gefrustreerd vanwege ... en heb ik geuit tegen jouw en dat was mijn bedoeling niet en heb daar erg spijt van.
Bij mij zijn die dingen ook gebeurd ( van beide kanten ) en het komt erop neer dat een goed gesprek zijn weg wel volgt. Heb nu 8 jaar met mijn vriendin en hebben afgelopen september een huis gekocht ( verbouwen ). Wij hebben al enkele ups and downs gehad en zijn we door een goed gesprek uitgekomen.

Als het goed is kun je alles tegen je vriendin zeggen. zo ervaar ik het met mijn vriendin. Relatie is een groot deel gebouwd uit vertrouwen en zolang je alles tegen elkaar verteld moet het goed komen anders ben je niet voor elkaar bestemd.

Dat trucje van Ready is inderdaad een goede manier om vertrouwen erbij te spijkeren.

hoop dat je hier iets aan hebt. Sterkte ermee
Member
Gold: 0.31
Jan 5 2011 05:12am
Vooral spreken vanuit de ik-boodschap, en geen excuses bijgeven, ook al zijn het verzachtende omstandigheden.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 5 2011 04:06pm
laten zien dat je toch om haar geeft. haha ik had die hsit ook vaak tijdens het dronken zijn dingen verkeerd doen... ik was/ben eigenlijk wel beetje een alcoholist.....
maarja dingen die ik 'achteraf' beter had kunnen doennnn na het zat zijn en dom zijn

niet teveel erover smsen en slijmen enzo, je moet het niet gelijk goed willen maken en gelijk een ik vergeef het je van haar eisen, snapte? ze is nu gewoon ff boos en heeft geen zin om dan gelijk te zeggen het is al goeddd, gewoon de tijd gevee
maarja na een tijdje er dus goed over praten lijkt mij. en als het dan goed is haar uit eten nemen of iets doen wat ze echt leuk vindt. ontbijt op bed ofzo gewoon iets liefs en het mag niet met seks te maken hebben.
verder vind ik ook dat je niet moet verwachten dat je uiteindelijk met dit meisje trouwt en je dus ook een kleeeein beetje voorbereiden op het ergste alhoewel ik die kans klein schattttttt maar dan komt het minder hard aan en lig je niet 2 weken lang te janken

This post was edited by shadowstriker89 on Jan 5 2011 04:12pm
Member
Jan 5 2011 04:30pm
Mweuh, zei hetgeen wel met een bepaalde reden. Het was op zich wel gegrond, alleen kwam er veel te grof uit. Daarnaast was ik dronken, dus leek net zo'n drunken rage. Dus het moet niet overkomen van 'hee, schat, je hebt gelijk ik zat fout'. Maar meer iets van 'hee, schat, ik was grof, sorry, had het niet zo mogen zeggen'. Snap best dat je later met haar erover moet hebben, maar dacht aan iets heel erg cliche-hollywood-romcom-zooi voor 'nu'. Een bos bloemen laten bezorgen door een midget in een roze konijnenpak of iets dergelijks.

P.s. heb haar uitgescholden voor hoer en haar daarna gesmst: 'sterf'. Niet heeeeeeel tactvol.
Member
Gold: 0.48
Jan 5 2011 04:45pm
Quote (MilkAndCookies @ 5 Jan 2011 23:30)
P.s. heb haar uitgescholden voor hoer en haar daarna gesmst: 'sterf'. Niet heeeeeeel tactvol.
Nee, je kon het beter andersom doen. Dan was het enigszins opbouwend en kwam het minder onverwachts.

Member
Jan 5 2011 04:49pm
Hihihihihihiihihihiihiihhh

Member
Gold: 9,420.00
Jan 6 2011 12:33am
Quote (MilkAndCookies @ 6 Jan 2011 00:30)
Mweuh, zei hetgeen wel met een bepaalde reden. Het was op zich wel gegrond, alleen kwam er veel te grof uit. Daarnaast was ik dronken, dus leek net zo'n drunken rage. Dus het moet niet overkomen van 'hee, schat, je hebt gelijk ik zat fout'. Maar meer iets van 'hee, schat, ik was grof, sorry, had het niet zo mogen zeggen'. Snap best dat je later met haar erover moet hebben, maar dacht aan iets heel erg cliche-hollywood-romcom-zooi voor 'nu'. Een bos bloemen laten bezorgen door een midget in een roze konijnenpak of iets dergelijks.

dat is indd niet heel erg tactvol :D en moet ik het eens zijn met doggy...

Is het nu ook al uitgepraat of wanneer ben je dat van plan? moet er niet te lang mee wachten.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll